Sinds enige tijd is het niet meer mogelijk om site van de omroep (uitzendinggemist, zembla, sterren.nl en dergelijke) te bezoeken. Ik krijg een foutmelding in firefox en ie dat de wachttijd is verstreken of de pagina niet gevonden kon worden. Hoe kan ik deze pagina's weer bezoeken?
geen antwoord, maar wel eenzelfde topic: Ik kan geen door omroep.nl gehoste sites meer openen
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
ik heb er geen problemen mee. Kan je ze wel pingen?
Antwoord staat wel degelijk in dat topic....
Een proxy gebruiken is een workaround, geen oplossing.coorz schreef op zondag 09 juli 2006 @ 23:56:
Antwoord staat wel degelijk in dat topic....
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Goed, een 'tijdelijke oplossing' dan
Anyway de oplossing ligt bij de provider; mensen met zulke problemen; gewoon je helpdesk bellen en klagen.
Het is trouwens een 'peering' probleem.
Anyway de oplossing ligt bij de provider; mensen met zulke problemen; gewoon je helpdesk bellen en klagen.
Het is trouwens een 'peering' probleem.
Verwijderd
ik begrijpp niet waarom dat probleem met proxy server pas de afgelopen week speelde, want nu ik wwwproxyserver.xsall heb ingevuld heb ( daarvoor had ik niks ingevuld )kan ik weer de nos en teletekst sites krijgen.
heeft het niet te maken met de overgang van hhc net naar xs4all ?
Als je eens mailt naar helpdesk@xs4all.nl kom je erachter..Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:01:
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Pagina: 1