Ik zoek een capture card om filmpjes te maken vanaf mijn videocamera. Graag in Pal-formaat, en/of hardware encoding in Mpeg of Mpeg2. Ik heb een systeem met Windows2000, dus er moeten drivers voor zijn. Verder moet deze werken met mijn G400max-dh. Ik heb nu een DC10 plus, maar ik irriteer me ongelooflijk over dat kut bedrijf Pinnacle. (Oeps, ik liet me even gaan.) Zie: h ttp://webboard.pinnaclesys.com/read_messages.asp?WebboardID=1&ForumID=8&SectionID=2&ThreadID=24828&ThreadStart=0&Pos=7&cntThread=127
en h ttp://webboard.pinnaclesys.com/read_messages.asp?WebboardID=1&ForumID=8&SectionID=2&ThreadID=24864&ThreadStart=0&Pos=3&cntThread=127
en h ttp://webboard.pinnaclesys.com/read_messages.asp?WebboardID=1&ForumID=8&SectionID=2&ThreadID=24942&ThreadStart=0&Pos=1&cntThread=127 Editten ze de berichten op die wijze dat ik de slechterik lijk. (Vuile &#@%$ijder) Alleen de laatste is ongewijzigd gebleven.
en h ttp://webboard.pinnaclesys.com/read_messages.asp?WebboardID=1&ForumID=8&SectionID=2&ThreadID=24864&ThreadStart=0&Pos=3&cntThread=127
en h ttp://webboard.pinnaclesys.com/read_messages.asp?WebboardID=1&ForumID=8&SectionID=2&ThreadID=24942&ThreadStart=0&Pos=1&cntThread=127 Editten ze de berichten op die wijze dat ik de slechterik lijk. (Vuile &#@%$ijder) Alleen de laatste is ongewijzigd gebleven.