Bevestigen van Inspire T7900

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ramenta
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-02 10:34
Een zeer eenvoudige vraag voor de mensen die de T7900 hebben en een moeilijke voor mensen die hem niet hebben (ik kon het antwoord erop namelijk niet op internet vinden):

Ik heb een paar dagen geleden de T7900 besteld, maar heb hem nog niet binnen. Wel wil ik alsvast weten of er in de boxen iets zit waaraan je ze aan de muur kan bevestigen of dat je speciale standaards moet kopen of iets dergelijks, zodat ik die alvast kan kopen.

Alvast bedankt _/-\o_

Verwijderd

Meestal zitten er geen beugels bijgeleverd bij boxen, die zijn namelijk bedoeld om ergens op te zetten. Je zal dus zelf een plateau (of haak/steun/oid) moeten maken waar hij op kan staan.

• Ramenta
Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 18:01:
Meestal zitten er geen beugels bijgeleverd bij boxen, die zijn namelijk bedoeld om ergens op te zetten. Je zal dus zelf een plateau (of haak/steun/oid) moeten maken waar hij op kan staan.
Ok, bedankt!!
Maar zit er niet bijvoorbeeld een gaatje waaraan je de speaker aan de muur kan hangen??

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:18

Theo

moederbord

Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 18:01:
meestal is niet altijd. Ik kan mijn creative speakerset wel gewoon aan de muur hangen. Met een extra standaard kan ik zo ook neerzetten (heb de megaworks 250D).

Ik zou daarom gewoon even wachten, misschien zitten er bij jouw speakers ook wel van die gaatjes in de achterkant waarmee je m zo aan de muur op kan hangen zonder beugel

Nu met WP, PV, EV en PC

• Ramenta
Allemaal heel erg bedankt! _/-\o_
Ik krijg de speakerset vandaag binnen.

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:18

Theo

moederbord

En?? Kun je ze aan de muur hangen??

Nu met WP, PV, EV en PC

• Ramenta
Er zit een gaatje aan de achterkant van alle speakers (behalve de subwoofer dan :P ) waaraan je ze kan ophangen aan de muur. ;)
Pagina: 1