Pinout schema voor JVC SP-PWA10 Subwoofer?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.262 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MNECMotU
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-03-2015
Hallo tweakers,

Ik heb ergens zeer goedkoop een SP-PWA10 subwoofer op de kop kunnen tikken.
Dit is de subwoofer die hoort bij de XV-THA10R Home Theater System van JVC.

Deze wil ik gaan aansluiten op de subwoofer uitgang van mijn receiver (gewoon tulp aansluiting voor een actieve sub)

Nu is het zo dat JVC zo leuk is geweest een zelfverzonnen aansluiting heeft gemaakt. Een soort 8-pins DIN. (JVC System Cable). Deze moet normaal gesproken op de originele JVC receiver aangesloten worden. En deze sub is dan tevens de versterker voor alle kanalen.
Ik wil alleen 'm alleen als subwoofer gaan gebruiken, maar dan zou ik dus wel moeten weten welk pinnetje waarvoor dient?

Het is zelfs zo dat deze sub niet eens aangaat als die niet is aangesloten op de originele receiver.
Zeer waarschijnlijk een stuursignaaltje vanuit de originele receiver nodig.

Ik heb echt heel google al afgegoogled (nieuw werkwoord dikke van Dale) en wel wat service manuals gevonden, maar daarin staat geen Pinout schema van deze aansluiting.

Weet iemand misschien voor mij zo'n schema te bemachtigen of snuggere reacties zijn ook welkom!

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

edit: fotokes!

http://surround-project.hku.nl/temp/IMG_3777small.jpg

http://surround-project.hku.nl/temp/IMG_3779small.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door MNECMotU op 09-07-2006 14:49 ]

Kiek An is mij grote vriend! En als je z'n hoed wilt zien, moet je dat gewoon ff vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2017 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ik nou de XV-THA10R Home Theater System hebben en op jou post terecht zijn gekomen omdat ik ook de pinout wil weten omdat dit ding geen speaker outputs heeft maar alleen een output naar de sppwa10! :)

Als t je alleem om de sub gaat kun je m natuurlijk gewoon passief aansluiten... oftewel subwoofer out op je versterker naar de +/- van je sp-pwa10 speaker...

damn - zie nu pas dat deze post van 2006 is... LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenRave
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21-07 19:59
Verwijderd schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 07:19:
damn - zie nu pas dat deze post van 2006 is... LOL
Haha inderdaad een erg oude post dit! Toevallig ben ik een beetje wezen googlen omdat ik zelf ook de XV-THA10R heb en deze altijd met veel plezier in gebruik heb gehad. Aangezien jij dezelfde set hebt kun je me wellicht helpen met een vraag;

Ik heb een nieuwe televisie provider genomen en dus ook een leuke nieuwe HD ontvanger gekregen waarmee ik nu mijn tv zenders kan kijken. De aansluitingen op dit kleine kastje zijn echter anders dan de oude humax waar ik voorheen mijn XV-THA10R op had aangesloten. Ik krijg het nu niet meer voor elkaar om tv te kijken met geluid uit dit leuke setje, welke kabels moeten nou waarheen :? 8)7 Geluid uit de tv zelf is natuurlijk niet om aan te horen, dus tips zijn welkom!

Voor jullie gemak even een plaatje van de aansluitmogelijkheden van de JVC set:

https://www.google.nl/url...ZWYQ&ust=1493921846740808

De aansluitmogelijkheden van het kleine zwarte KPN kastje is volgens mij redelijk bekend; van links naar rechts:

SCART - AUDIO L/R - HDMI - OPTICAL - LAN - USB

[ Voor 46% gewijzigd door XenRave op 03-05-2017 20:23 ]