Heej,
Ik heb een File servertje wat nu (eindelijk) goed draait. Heb enkele problemen gehad met het compatible maken van een XFX Revo64 op een DFI G5M300 bordje. Nu draait eindelijk alles, maar als ik grote (100GB) bestanden van mijn workstation op mijn server wil zetten, valt de netwerk verbinding opeens weg. Ik krijg de melding dat de netwerkmap niet meer beschikbaar is. Ik benader hem normaal met extern bureaublad, maar dat lukt dan ook niet meer. Het lijkt net of de server helemaal is vastgelopen. Ik start hem dan opnieuw op en dan doet hij het wel weer. Ik heb echt geen flauw idee waarnaar ik moet zoeken.
Hardware server:
centrino 1600 mhz
1x 512 MB
DFI G5M300
XFX revo64
5x 250Gb hitachi
1x 40 GB maxtor (bootschijf)
Onboard 1000 mbit netwerk kaart (draait op 100 mbit)
In eventvwr zie ik een System error, maar daar wordt ik ook niet wijzer van.
Hopenlijk weten jullie wat er aan de hand is!
Ik heb een File servertje wat nu (eindelijk) goed draait. Heb enkele problemen gehad met het compatible maken van een XFX Revo64 op een DFI G5M300 bordje. Nu draait eindelijk alles, maar als ik grote (100GB) bestanden van mijn workstation op mijn server wil zetten, valt de netwerk verbinding opeens weg. Ik krijg de melding dat de netwerkmap niet meer beschikbaar is. Ik benader hem normaal met extern bureaublad, maar dat lukt dan ook niet meer. Het lijkt net of de server helemaal is vastgelopen. Ik start hem dan opnieuw op en dan doet hij het wel weer. Ik heb echt geen flauw idee waarnaar ik moet zoeken.
Hardware server:
centrino 1600 mhz
1x 512 MB
DFI G5M300
XFX revo64
5x 250Gb hitachi
1x 40 GB maxtor (bootschijf)
Onboard 1000 mbit netwerk kaart (draait op 100 mbit)
In eventvwr zie ik een System error, maar daar wordt ik ook niet wijzer van.
Hopenlijk weten jullie wat er aan de hand is!
Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!