Toon posts:

Iiyama AS4314UT geeft geen beeld meer

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na mijn Iiyama AS4314UT 17" LCD scherm 3 jaar en 1 maand in gebruik te hebben heeft hij de geest gegeven (garantie net 1 maand verlopen). Er deed helemaal niet het meer, ik heb het scherm opgeschroeft en nu brandt er weer een lampje aan de voorkant maar beeld geeft het scherm nog steeds niet.

Weet iemand waar het aan kan liggen en hoe ik het scherm misschien op een testbeeld kan krijgen?
Ik weet dat dat laatste mogelijk is bij Iiyama schermen maar hoe?

Hoe lampje reageert ook op het aan en uit zetten van de computer maar het scherm zelf helaas nog maar weinig.

Ik kwam er trouwens achter dat er een Hyundai scherm in zit, is dat normaal voor Iiyama schermen?

Alvast bedankt

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 13:36:
Na mijn Iiyama AS4314UT 17" LCD scherm 3 jaar en 1 maand in gebruik te hebben heeft hij de geest gegeven (garantie net 1 maand verlopen). Er deed helemaal niet het meer,ik heb het scherm opgeschroeft en nu brandt er weer een lampje aan de voorkant maar beeld geeft het scherm nog steeds niet.

Weet iemand waar het aan kan liggen en hoe ik het scherm misschien op een testbeeld kan krijgen?
Ik weet dat dat laatste mogelijk is bij Iiyama schermen maar hoe?

Hoe lampje reageert ook op het aan en uit zetten van de computer maar het scherm zelf helaas nog maar weinig.

Ik kwam er trouwens achter dat er een Hyundai scherm in zit, is dat normaal voor Iiyama schermen?

Alvast bedankt
Als je dat nou niet had gedaan, had je misschien nog een dealer bereid gevonden om creatief te zijn met fakturen. Zou niet de eerste keer zijn dat ik op een dergelijke manier toch nog garantie krijg op apparatuur waarvan die net verlopen is.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

Topicstarter
Uhm... ik heb direct contact opgenomen met de leverancier ervan, maar ook die kunnen niks meer doen helaas. Ik zit zelf in het circuit namelijk. Iiyama accepteerd te schermen niet meer, heb zelf RMA grapjassen van Iiyama gebeld maar nee, die willen het ook niet meer.
Vandaar dus maar openschroeven.

Maar goed, de rest van mijn collega's hebben het ook al opgegeven en nu ik dus nog maar eens proberen.

Verwijderd

Hallo
Ik heb gister zo'n AS4314UT gekocht, maar na 20 min geeft tie even een zwart beeld, daarna is het weer goed, maar dan volgende de zwarte beelden zich sneller op, met een soort wegtrekken-van-het-beeld erbij.Ik denk dat er iets doorgesoldeerd moet worden.Eerste probleem : hoe krijg ik de kast open (na het losdraaien van de 4 schroeven) ?
alle reacties welkom !

Jos

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-07 12:22
Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 08:00:
Hallo
Ik heb gister zo'n AS4314UT gekocht, maar na 20 min geeft tie even een zwart beeld, daarna is het weer goed, maar dan volgende de zwarte beelden zich sneller op, met een soort wegtrekken-van-het-beeld erbij.Ik denk dat er iets doorgesoldeerd moet worden.Eerste probleem : hoe krijg ik de kast open (na het losdraaien van de 4 schroeven) ?
alle reacties welkom !

Jos
Als je 'm gisteren pas gekocht heb is de beste oplossing volgens mij toch een retour naar de winkel...

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

alle reacties welkom !
1) kaap aub geen topics. Als je vraag geen eigen topic waard is, is het ook niet in andermans topic op z'n plaats
2) schop sowieso niet onnodig oude topics omhoog
3) voor hoe te schroeven: zoek op www.iiyama.com naar tech service manuals
4) verder idd beter om eerst de verkoper in te lichten voordat je iets doet waar je jezelf mee in de vingers snijdt

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.