Laatst had ik een geluidskaart gekocht met digital out en 5.1 ondersteuning, maar bleek dat hij alleen stereo via digital verstuurde... het was een terratec aureon 5.1 PCI kaart. 22 euro en heb m reeds teruggestuurd. (Alternate)
Er werd mij later aangeraden om een terratec dolby 7.1 kaart aan te schaffen, omdat die wel dts ondersteuning had.
Wat ik nu eigenlijk wil, is een film met dts kunnen kijken op mijn pc, en dat het geluid dan via mijn 5.1 speakers (thuisbioscoop) komt. De kaart moet een digitale uitgang hebben.
Ik zou graag willen weten, of die Terratec Dolby 7.1 dan een goede aankoop is, of dat er een andere betere kaart is. Graag wil ik onder de 100 euro blijven.
Ik hoop u hiermee genoeg geïnformeerd te hebben.
alvast bedankt, en ik hoop snel wat te horen.
grtz Vincent
Er werd mij later aangeraden om een terratec dolby 7.1 kaart aan te schaffen, omdat die wel dts ondersteuning had.
Wat ik nu eigenlijk wil, is een film met dts kunnen kijken op mijn pc, en dat het geluid dan via mijn 5.1 speakers (thuisbioscoop) komt. De kaart moet een digitale uitgang hebben.
Ik zou graag willen weten, of die Terratec Dolby 7.1 dan een goede aankoop is, of dat er een andere betere kaart is. Graag wil ik onder de 100 euro blijven.
Ik hoop u hiermee genoeg geïnformeerd te hebben.
alvast bedankt, en ik hoop snel wat te horen.
grtz Vincent