Het Symbian S60 3rd Edition software topic

Pagina: 1
Acties:
  • 674 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Ok,

Ik ben geen topicstarter held. Maar het gaat tenslotte om de inhoud die in dit topic komt.
In dit topic graag links naar alle werkende (liefst freeware) software en themes voor de nieuwe Nokia smartphones gebaseerd op Symbian S60 3rd Edition.

Enkele richtlijnen die ik voorstel :

- software / theme moet werken onder de Symbian S60 3rd ed. phones (E60/E61/N80 etc) !
- blijf on-topic ! Geen eindeloze discussies .. dit moet een overzichtelijk linktopic worden.
- geef een korte omschrijving bij de links over de software (hoe te installeren, wat is het precies , in wat voor categorie valt het ... games, navigatie, office etc).
- In geval van GEEN freeware ook prijs vermelden en evt. zeer summiere review wanneer mogelijk.

Ik hoop dat dit een overzichtelijk topic blijft en vooral een resource voor Symbian S60 3rd ed. owners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Hier alvast mijn bijdrage :

Sites:Applications:

[ Voor 31% gewijzigd door BoXie op 09-07-2006 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

De opstelling van het topic zal dit topic denk ik snel doen uitmonden in een opsomtopic. Normaliter laten wij leden ook eerst contact opnemen met moderators voordat een topic als deze gestart wordt (wanneer deze een risico loopt als deze).

Afbeeldingen e.d. zouden bijvoorbeeld niet misstaan aangezien de topicstart toch een voorbeeldfunctie heeft. Overigens was DaannO ook al bezig met het ontwerpen van een topicstart welke zo ongeveer hetzelfde thema heeft als deze.

[ Voor 6% gewijzigd door Eggy op 09-07-2006 16:45 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.