3com OfficeConnect ISDN router probs :'(

Pagina: 1
Acties:

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik heb dus een 3com ISDN router, de remote 511s typenr 3C41002. Als ik het ding ga aansluiten en de adapter in het stopkontakt steek, gaan het alert en het PWR lampje knipperen. dit blijft zo, hoe lang ik ook wacht. In de handleiding staat dat ie dan software (firmwar oid) aan het downloaden is, maar hoe kan dat als ie niet op een ISDN lijn aangesloten zit :? Weet iemand wat er met dit apparaat aan de hand is, en hoe ik het kan fixen? Opsturen is geen optie, want het appaart is buiten garantie :'(
help me!

Thefirstikke

• vinx77
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-08 12:08
Dat lijkt me eerder een vraag aan de 3com-helpdesk dan aan tweakers... ;)

Algoritmes, maar dan supersnel uitgevoerd, dat is zeg maar mijn ding

Verwijderd

Dat downloaden waar 3Com over heeft dat klopt.
De router laad de software van de EPRom naar zijn werkgeheugen.
Als je de speciale management kabel aansluit en dan via hyperterminal verbinding maakt(9600,8,N,1,Xon XOff) dan kun je precies zien wat de router aan het doen is.

De kleine Office Connect routers van 3 Com zijn lang niet zo stabiel als de grote variant.
Ik heb al meerdere kleine office connect routers van 3Com teruggestuurd vanwege gebreken.

Succes

Verwijderd

Heb deze router ook gehad met hetzelfde probleem. Is een software fout en moet ie dus terug naar 3com of je leverancier. Als het binnen de garantie termijn valt krijg je een andere of wordt die gerepareerd onder garantie.

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
tnx voor de info!
hij valt alleen helaas bijten de garantie :'(