[geluid] 2 systemen -- één 4.1 set

Pagina: 1
Acties:

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:02
Ik heb altijd 1 systeem gehad met een Logitech Z560 set voor het geluid. Vroeger gebruikte ik die PC voor zowel mn desktop als mn LCD/TV. Nu heb ik een tweede PC gebouwd van "oude" meuk.. Die is nu voor de films, maar ik moet de 2 plugjes voor de speakerset steeds van PC naar PC wisselen. Wordt beetje moe van dat onder het bureau kruipen en wil het bij elkaar aansluiten.

Ik heb aan een mengpaneeltje gedacht en dat idee is perfect, maar die zijn allemaal stereo. en ik heb 4.1 nodig!

Wat zijn de simpele en goedkope oplossingen hiervoor?

Line out- Line in wil ik niet, want dan moet 1 systeem steeds aan blijven en ivm warmte-creeren + stroomverbruik wil ik dat (met name in de zomer) niet..

[ Voor 14% gewijzigd door Makkelijk op 09-07-2006 12:14 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Verwijderd

Je kan een receiver nemen of een (KVM ?) switch.
Moet je eigenlijk van die rode/witte plugjes ompluggen of van die 3,5mm jacks?
Anders kan je van die 2 in-1 uit plugjes halen.

Edit: Moet dit eigenlijk niet in het AV topic?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2006 11:33 ]

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:02
3.5mm jack, kan 2 in 1 ook van 2 pc's naar 1 speakerset? want dan stuur je het geluid van de ene PC ook naar de uitgang van de andere PC, is dat niet slecht voor die PC?

AV is voor receivers en consumer hardware.. en dit gaat om 2 pc's en een pc speakerset..

Ik zit ook niet te kijken naar een receiver want dan kan ik net zo goed een hele dolby 5.1 set kopen en dat wil ik nou juist niet... $$$

[ Voor 42% gewijzigd door Makkelijk op 10-07-2006 21:10 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa