Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mp3 Virus?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen,

Ik heb problemen met mp3 bestanden. De icoontje is totaal anders, norton scant ze niet slaat ze over AVG geprobeerd, zelfde resultaat. Bestandtypen gecheckt om recht te zetten, wil niet.
Icoon ziet er nu uit vierkant wit blok met lichtblauwe luidspreker.

Iemand een idee????

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Andere player geïnstalleerd die ook MP3's af wil spelen? Wat gebeurt er als je het bestand nu opent? Speelt hij dan wel af?

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Al opgestart in safe-mode en toen gescanned op virussen?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
De icoon gaat over op windows media als ik dat zo instel, alleen bij wanneer ik creative media player kies. Alleen zou vreemd zijn wanneer norton ze overslaat. Maar ik ga nu dan in veilige modus uitproberen.

Verwijderd

Topicstarter
De bestanden spelen wel af. Ik ben bang straks niet meer.

Verwijderd

virus? op mp3 dat niet dat da kon??? kan je ze nog wel afspeelen dan.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan ze nog wel afspelen, scannen in veilige modus wil niet. Norton start niet op.

• KoRnboy112
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-11 17:50
Gewoon windows kuren.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry mensen, ik d8 dat het een virus of dergelijks was. Bleek toch een foutje te zijn. Was te snel met concluderen.

Verwijderd

Denk eerder dat je een computer probleem hebt dan een virus, Norton had dat wel moeten melden neem ik aan, waarschijnlijk is de koppeling met mp3 bestanden niet lekker meer.

Ik zou niet weten waarom een virus eerst de iconen aanpast en daarna de speelbaarheid wegneemt, virussen kunnen zo werken maar in de praktijk zie je het eigenlijk niet.

succes!

Installeer trouwens Hitman pro met NOD32 trial en scan daarmee of scan met McAfee stinger.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 10:45:
Sorry mensen, ik d8 dat het een virus of dergelijks was. Bleek toch een foutje te zijn. Was te snel met concluderen.
Vandaar dat je altijd dan eerst zelf op eigen onderzoek moet gaan voor je hier een nieuw topic opent. Dit heeft namelijk weinig met malware te maken, en meer met de rariteiten van Windows. :)

Ik zou je dan ook willen adviseren om Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden door te lezen, alsmede de stickies hier. Ik miste namelijk een hoop informatie in je topicstart. Iets waar je dan de volgende keer op kunt letten. Dit topic gaat namelijk dicht. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.