Ik heb een probleem met een <form> en de ruimte eronder in IE.
Ik wil een <form> verwerken in een <table> maar telkens als ik dat doe en dan eronder een stuk tekst doe (dus onder de </form>) krijg ik in IE meer ruimte dan dat ik dat bijvoorbeeld krijg in FireFox..
Ik heb totaal geen idee hoe ik dit moet oplossen (heb al geprobeer de height van de desbetreffende <td> waar de <form> instaat aan te geven maar ook dit helpt niet.
Hieronder een voorbeeld van de code die ik gebruik: (zonder dat ik de <td> een height meegeef)
Ik hoop beetje duidelijk te zijn waar ik op uit ben aangezien ik niet zo goed ben in het uitleggenv an dingen
Ik wil een <form> verwerken in een <table> maar telkens als ik dat doe en dan eronder een stuk tekst doe (dus onder de </form>) krijg ik in IE meer ruimte dan dat ik dat bijvoorbeeld krijg in FireFox..
Ik heb totaal geen idee hoe ik dit moet oplossen (heb al geprobeer de height van de desbetreffende <td> waar de <form> instaat aan te geven maar ook dit helpt niet.
Hieronder een voorbeeld van de code die ik gebruik: (zonder dat ik de <td> een height meegeef)
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| <table width="200px"> <tr> <td> Zoeken </td> </tr> <tr> <td> <center> <form action="index.php?cont=search" method="post"> <input name="search" /> <br /> <br /> <input class="button" name="submit" type="submit" value="Zoeken" /> <input class="button" name="reset" type="reset" value="Wissen" /> <br /> <br /> </form> </center> </td> </tr> <tr> <td> Tekst eronder (dit doe ik aangezien deze td een andere class meekrijgt uiteindelijk) </td> </tr> </table> |
Ik hoop beetje duidelijk te zijn waar ik op uit ben aangezien ik niet zo goed ben in het uitleggenv an dingen
[ Voor 20% gewijzigd door Joshua op 09-07-2006 01:56 ]