Toon posts:

World Of Warcraft - Steeds VPU recovery's*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
I'm having a problem....

Ik heb sins vrijdag een nieuwe Videokaart gekocht ik heb hem netjes geinstalleerd etc
hij werkt perfect behalve met het spel World Of Warcraft ik heb de heletijd VPU Recovers
ik heb de latest drivers en hij's goed geinstalleerd.
Ik heb deze problemen alleen met WoW dus ik denk niet dat de kaart kapot is
Anyways misschien iemand die dit had en misschien weet hoe dit probleem te verhelpen ?

Some Info:
Videokaart: Club3D Ati Radeon X800RX Max 265 MB PCI-E
Moederbord: Asus P4GD1
Windows: Windows XP
Voeding: Gewoon 400 watt
System mem: 512 MB
CPU: Intel Pentium 4 2.6 Ghz

Ik hoop dat dat genoeg is ik heb niks in FAQ gevonden
Maarja alvast bedankt

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2006 00:50 ]

Verwijderd

Mischien wordt je kaart te warm bij het spelen van WoW? Check je temperatuur eens.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 00:52:
Mischien wordt je kaart te warm bij het spelen van WoW? Check je temperatuur eens.
Nope

Verwijderd

Ik zou beginnen met drivers er af te gooien, en dan bedoel ik helemaal, met zo'n cleaner tool. Laatste versie downloaden en installeren. Heb je het nog, dan is er kan dat je kaart naar de eeuwige jachtvelden is.

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 03:09:
Ik zou beginnen met drivers er af te gooien, en dan bedoel ik helemaal, met zo'n cleaner tool. Laatste versie downloaden en installeren. Heb je het nog, dan is er kan dat je kaart naar de eeuwige jachtvelden is.
Mee eens! Ik weet niet wat je vorige videokaart was, maar als dat een NVidia was dan kan dit heel goed een conflict zijn tussen bestaande en nieuwe drivers, tenzij je natuurlijk vanaf een schone install bent begonnen.
Verder, in de bios zal 'Fast Writes' uit moeten staan, VPU recover kan je ook beter uitzetten, dat zorgt, op zich, ook nog wel eens voor problemen.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-11 21:46
das een known issue in wow, staat al maanden open en staat beter bekend als de searing george / nefarian bug.

Ik heb het constant in battlegrounds :( zo erg dat ik er aan denk om me een nvidia te gaan ophalen :x

• Dred
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-10 15:41
Zoals hierboven vermeld zou je best de drivers met ervan gooien. En misschien eens kijken naar de Omega Drivers, deze zijn gemaakt op te gamen. Ik gebruik deze drivers op 3 PC's, waarvan 2 ati's (X700 en 9600Pro) en 1 nVidia, alledrie spelen ze WoW zonder problemen.
Pagina: 1