Toon posts:

2 schermen op 1 pc

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb juist een tweede (kleiner) scherm aan mijn pc aangesloten, het werkt vrij goed maar ik heb nog enkele vraagjes.
-Hoe kan ik terwijl ik een game speel op het eerste scherm mijn email nakijken op het tweede scherm? Ik kan deze twee applicaties wel draaien op elk scherm maar als ik een spel aan het spelen ben kan ik niet met mijn muis naar het tweede scherm gaan.
-Hoe kan ik een tweede start menu balk op het tweede scherm krijgen?

Ik heb al heel wat gegoogeld maar ik vind niks.

• Dedgeh
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-06 08:41
je muis naar het andere scherm, al is het een first person spel kan je dat doen, al ga je naar het menu, zodat je een cursor in je game ziet, dan kan je overlopen. Hier iig.

Voor die 2de startbalk, UltraMon 2.6

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 13:34

Krizzie

Progressive Music \o/

Met Ultramon (google ;) ) kun je je startbalk oprekken naar het 2e scherm. :) En nog een hoop andere leuke extratjes. :)

Mail tjecken en gamen zal niet gaan (tenzij je sneltoetsen hebt op je toetsenbord) Want de muis blijft in de meeste spellen gevangen in het 1e scherm, wees blij anders minimized je spel steeds als je klikt op je bureau blad van scherm 2. :)

Geluidswolk

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:06

mr_petit

opperprutser

ik neem aan dat je windows draait:
vraag 1 je zou alt+tab kunnen proberen; met een muis heen en weer werkt niet als het geen windows spel is (in de zin van minesweeper oid). Met alt+tab moet je email natuurlijk al wel openstaan, anders kan je alleen terug naar windows

[ Voor 50% gewijzigd door mr_petit op 08-07-2006 23:59 ]

"man is not truly one, but truly two,"

• Dedgeh
mr_petit schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 23:57:
ik neem aan dat je windows draait:
vraag 1 je zou alt+tab kunnen proberen; met een muis heen en weer werkt niet als het geen windows spel is (in de zin van minesweeper oid).
Hier werkt in het menu gaan, met WoW kan ik zo overstappen, en met CSS moet ik even op escape drukken en lukt het ook. Zolang je maar een cursor ziet, en niet je crosshair die in het midden van je scherm blijft ;p

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-07 00:15

Technicality

Vliegt rechtsom...

Nairety schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 23:59:
[...]

Hier werkt in het menu gaan, met WoW kan ik zo overstappen, en met CSS moet ik even op escape drukken en lukt het ook. Zolang je maar een cursor ziet, en niet je crosshair die in het midden van je scherm blijft ;p
Werkt met prey ook, maar met BF2 niet. Die tabbed gelijk naar desktop :(

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Technicality schreef op zondag 09 juli 2006 @ 00:04:
[...]
Werkt met prey ook, maar met BF2 niet. Die tabbed gelijk naar desktop :(
BF2 is ook niet echt een spel waarin je even overschakelt naar je mail, er zit redelijk wat actie in dat spel

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Dedgeh
met WoW is het wel handig om ff naar thottbot te gaan ;p
Pagina: 1