Ik heb nu een pentium 4 1,6 ghz met 384 mb sd-ram geheugen, maar ik ga mijn moederbord upgraden zodat ik ddr-ram kan gebruiken.
Ik heb dan:
Pentium 4 1,6 GHz
2x OEM 256 mb ddr-ram PC3200 (dual channel)
Asrock P4Dual-915GL moederbord
Maxtor 20 gb hdd, 2mb cache, 7200rpm
Ik wil met deze computer beter kunnen gamen, maar hij hoeft maar een half jaartje mee te kunnen.
Nu zit er een Asus Geforce MX 4000 64mb in, maar deze draait niet zo goed.
De upgrade naar ddr-ram zou een performanceboost moeten geven.
ik hoor graag van jullie wat jullie hiervan denken, en welke videokaart jullie eraan toe zouden voegen.
Edit:
Of zou ik in plaats van de geforce 4 mx 4000 ook de onboard video beter kunnen gebruiken?
Integrated Intel Media Accelerator 900 in Intel 915GL chipset, capable of supporting DirectX 9.0 related application
- Dynamic Vedio Shared Memory Max. 192MB
Edit2:
Ik zie mijn CPU niet in de supported-list van asrock staan, daar staan alleen northwoods en prescotts in, dit betekend dat ik een ander mobo moet zoeken?
Ik heb dan:
Pentium 4 1,6 GHz
2x OEM 256 mb ddr-ram PC3200 (dual channel)
Asrock P4Dual-915GL moederbord
Maxtor 20 gb hdd, 2mb cache, 7200rpm
Ik wil met deze computer beter kunnen gamen, maar hij hoeft maar een half jaartje mee te kunnen.
Nu zit er een Asus Geforce MX 4000 64mb in, maar deze draait niet zo goed.
De upgrade naar ddr-ram zou een performanceboost moeten geven.
ik hoor graag van jullie wat jullie hiervan denken, en welke videokaart jullie eraan toe zouden voegen.
Edit:
Of zou ik in plaats van de geforce 4 mx 4000 ook de onboard video beter kunnen gebruiken?
Integrated Intel Media Accelerator 900 in Intel 915GL chipset, capable of supporting DirectX 9.0 related application
- Dynamic Vedio Shared Memory Max. 192MB
Edit2:
Ik zie mijn CPU niet in de supported-list van asrock staan, daar staan alleen northwoods en prescotts in, dit betekend dat ik een ander mobo moet zoeken?
[ Voor 28% gewijzigd door NilsBokdam op 08-07-2006 23:08 ]