Toon posts:

BEFSR41 > BEFSX41 of BEFVP41

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben de trotse eigenaar van een BEFSR41 van linksys. Nu heb ik een beetje zitten denken van, zou het mogelijk zijn om een SR41 naar een SX of een VP te flashen aangezien je dan veel meer functionaliteit hebt. Om dit te weten komen heb ik gezocht naar hoe die andere twee er van binnen uit zien, helaas niets kunnen vinden. Dus aan jullie de vraag, als een van jullie zo'n SX of VP heeft of hij/zij een foto van de binnenkant kan sturen. Als de binnenkant hetzelfde is en dus ook dezelfde chip erop heeft dan zou het naar mijn mening mogelijk kunnen zijn om zo'n router te flashen naar een SX of VP.

BEFSR41:

Afbeeldingslocatie: http://www-nl.linksys.com/servlet/Satellite?blobcol=urldata&blobheadername1=Content-Type&blobheadername2=Content-Disposition&blobheadervalue1=image%2Fjpeg&blobheadervalue2=inline%3B+filename%3Dbefsr41_v3%252C0.jpg&blobkey=id&blobtable=MungoBlobs&blobwhere=1130781284794&ssbinary=true

binnenkant: Klik!

BEFSX41:

Afbeeldingslocatie: http://www-nl.linksys.com/servlet/Satellite?blobcol=urldata&blobheadername1=Content-Type&blobheadername2=Content-Disposition&blobheadervalue1=image%2Fjpeg&blobheadervalue2=inline%3B+filename%3Dbefsx41%252C9.jpg&blobkey=id&blobtable=MungoBlobs&blobwhere=1130781285039&ssbinary=true

BEFVP41:

Afbeeldingslocatie: http://www-nl.linksys.com/servlet/Satellite?blobcol=urldata&blobheadername1=Content-Type&blobheadername2=Content-Disposition&blobheadervalue1=image%2Fjpeg&blobheadervalue2=inline%3B+filename%3Dbefvp41v2%252C9.jpg&blobkey=id&blobtable=MungoBlobs&blobwhere=1130781285432&ssbinary=true

Ik wil deze noot kraken en als het lukt dan heb ik 69 minder hoeven te betalen voor bijvoorbeeld een vp (bij mijn plaatselijke hardwareboer) door alleen maar een sr te flashen.

Bij voorbaat GROTE dank!!!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2006 00:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Klein schopje :)

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Kijk eens op www.openwrt.org voor wat info over de hardware...

Wil nog wel eens staan wat voor chip erin zit.

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Verwijderd

Topicstarter
Is alleen voor wireless routers, ik weet al wat voor chip erin zit (te zien om de foto), heb ook de datasheet bekeken en stonden allemaal leuke dingen bij zoals dat die chip VPN ondersteund enzo, daarom vroeg ik mij af of die dingen er van binnen hetzelfde uit zien en kan ik het riskeren om firmware te gaan kracken en erin te flashen (router draait geen linux, daarom heb ik niets aan openwrt en andere soorten zoals hyperwrt)

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe het liever niet maar hier is een laatste kick anders mag ie dicht, er is vast wel iemand met een befvp41 hier hoop ik. Enigste wat ik nodig heb is een foto van de binnenkant. Heb inmiddels een vpn verbinding via een 2e hands draytekje maar wil toch nog proberen om die linksys te hacken :) Ik denk dat dit namelijk niet alleen voor mij interessant is maar voor iedereen eigenlijk, scheelt een hoop duiten en je krijgt veel meer, vooral bij befsr41 > befvp41.

Alvast bedankt!