Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
status
wireless status
connection
wireless
log
oid in het menu van die configpagina's.
Je krijgt dan meestal een lijst met verbonden MAC adressen te zien.
En je kunt natuurlijk ook de manual eerst lezen
En met een programma: er bestaan geloof ik wel iets van plug-ins of firmware upgrades voor sommige routers die de gegevens doorsturen naar een bepaalde client waar je ze dan kunt monitorren. Of je schrijft een rip-scriptje van de bewuste routerconfigpagina..
[ Voor 47% gewijzigd door ram.con op 08-07-2006 21:26 . Reden: Gebruik Programma ]
Dat zou moeten werken op elk accespoint, zonder dat je accespoint compatible hiermee moet zijn of dat je het adminpass ervan moet hebben.
//edit:
Ik heb hier alleen over computers die via WiFi verbinding maken.
[ Voor 37% gewijzigd door Neok_ op 08-07-2006 21:29 ]
Is dat niet alleen de lijst van de gebruikers van de DHCP server?ram.con schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 21:23:
Het zou op de configpagina's van je router kunnen staan. Dat is meestal het geval. Zoek naar
status
wireless status
connection
wireless
log
oid in het menu van die configpagina's.
Je krijgt dan meestal een lijst met verbonden MAC adressen te zien.
En je kunt natuurlijk ook de manual eerst lezen
En met een programma: er bestaan geloof ik wel iets van plug-ins of firmware upgrades voor sommige routers die de gegevens doorsturen naar een bepaalde client waar je ze dan kunt monitorren. Of je schrijft een rip-scriptje van de bewuste routerconfigpagina..
Post liever niet.Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 21:23:
wat wil je zien dan
In mijn router kan ik iig. zien welke clients er verbonden zijn en met welke snelheid en welk IP ze hebben enzo, gewoon ff naar het IP van je router gaan en zoeken
Die functionalitiet verscheelt nogal eens per merkYapser schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 21:28:
[...]
Post liever niet.
In mijn router kan ik iig. zien welke clients er verbonden zijn en met welke snelheid en welk IP ze hebben enzo, gewoon ff naar het IP van je router gaan en zoeken
Asus WL-500G Deluxe met DD-WRT firmwareNeok_ schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 21:30:
[...]
Die functionalitiet verscheelt nogal eens per merk. Wat voor router heb jij eigenlijk ?
[ Voor 10% gewijzigd door BHQ op 08-07-2006 21:35 ]
Is dat ook een los programma?Lex_brugman schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 21:36:
Of met kismet.
Liefst zou ik iig een programmaatje hebben om het te kunnen zien.
Ik wil geen gekke dingen gaan doen ofzow hoor.... ik wil gewoon even zien of er meer pc's dan toegestaan stiekem met mijn router verbonden zijn.
(Gewoon ter controle).
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Met Kismet zie je echt niet wie er met het AP verbonden zijn waar jij op hangt, buiten dat werkt het programma alleen in Linux en heb je dus een beperkt aantal kaartjes dat werkt.Lex_brugman schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 21:36:
Of met kismet.
post gewoon niet
Kismet is een los programmaatje, het is van origine geschreven voor Linux maar er zijn volgens mij ook wel binaries voor windows te vinden.DJ_The_SP schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 21:45:
[...]
Is dat ook een los programma?
Liefst zou ik iig een programmaatje hebben om het te kunnen zien.
Ik wil geen gekke dingen gaan doen ofzow hoor.... ik wil gewoon even zien of er meer pc's dan toegestaan stiekem met mijn router verbonden zijn.
(Gewoon ter controle).
Meestal hebben Access Points iets in hun webinterface zitten om te kijken welke NIC's er allemaal verbonden zijn met dat AP.
Begin daar eerst eens te zoeken zou ik zeggen.
Tijd voor een nieuwe sig..
Dit topic is gesloten.
![]()