Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik zit me helemaal groen en geel te ergeren hier.. Ik heb dit hele forum doorgelezen, op google gezocht maar helaas niets gevonden..

Ik wil dus programma's op mijn pda installeren via ActiveSync met Bluetooth.
Ik maak gebruik van een SiteCom BT Dongle, en het enige wat ik kan is eigenlijk bestanden verzenden.. Voor de rest probeert de PDA verbinding te maken, maar gebeurt er niets op de pc... Iemand hier ervaring mee?

Heel erg bedankt alvast!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-11 18:01
Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 20:17:
Beste mensen,

Ik zit me helemaal groen en geel te ergeren hier.. Ik heb dit hele forum doorgelezen, op google gezocht maar helaas niets gevonden..

Ik wil dus programma's op mijn pda installeren via ActiveSync met Bluetooth.
Ik maak gebruik van een SiteCom BT Dongle, en het enige wat ik kan is eigenlijk bestanden verzenden.. Voor de rest probeert de PDA verbinding te maken, maar gebeurt er niets op de pc... Iemand hier ervaring mee?

Heel erg bedankt alvast!
Eerst terug alles verwijderen, de truk is je laat je pc een verbinding zoeken via compoort en op de PDA wacht je tot iplv serieele poort en active sync staat. Ik heb mege lang moeten zoeken maar het gaat.

Verwijderd

Topicstarter
alles verwijderen heb ik al gedaan, heeft niet geholpen :(
Heb ook nieuwe drivers gedownload....

Anyway, heb een USB Sync kabel gehaald, daarmee zou het moeten lukken. Echter wil ik bluetooth natuurlijk wel kunnen gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
kleine update:

Als ik via de BT van mijnpc een seriele verbinding wil opzetten naar de Loox zegt hij dat deze service niet beschikbaar is op de PlugFree Device..