Toon posts:

Flatscreen : Voedingprobleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallow iedereen,

Ik heb een probleempje.

Ik heb nl. een scherm, een Relisys TL565 (klik) maar ik heb er geen voeding voor.Op de achterkant van het scherm staat 1.2A,maar de ingang is net dezelfde als die op een pc (dit bedoel ik) en ik vind enkel zo'n kabels van 10A.Wat moet ik doen? Mag hier een gewone pc stroomkabel in ??

Dank bij voorbaat :)

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-07 14:10
Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 20:04:
Hallow iedereen,

Ik heb een probleempje.

Ik heb nl. een scherm, een Relisys TL565 (klik) maar ik heb er geen voeding voor.Op de achterkant van het scherm staat 1.2A,maar de ingang is net dezelfde als die op een pc (dit bedoel ik) en ik vind enkel zo'n kabels van 10A.Wat moet ik doen? Mag hier een gewone pc stroomkabel in ??

Dank bij voorbaat :)
Vaag verhaal? :? Kabels van 10A bestaan niet? De kabels zijn niet voor 1 bepaalde hoeveelheid stroom, en waarschijnlijk zit je voeding van de monitor gewoon in de monitor ingebouwd? Zoals bij vrijwel alle tft-schermen?

• TetsuoShima
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-07 19:28

TetsuoShima

low energy output

Volgens wat ik zie in de specifications die je van die pagina die jij linkte kunt downloaden, heeft je scherm een ingebouwde voeding. Dat wil zeggen dat ie gewoon 230V slikt en dat hij automatisch regelt hoeveel stroom hij trekt en het omzet naar een geschikte spanning.

Dus ja, je kan er een doodgewone pc-kabel insteken.

Evil is done without effort, naturally, it is the working of fate; good is always the product of an art.

Verwijderd

Topicstarter
Echt bedankt voor de supersnelle reply ;)

Maar euh mn broer heeft ook een vraagje:
Is dit bij een lanrouter hetzelfde?dus:Kan je op een lanrouter waarop staat 1A met pc-voeding-ingang ook een 10A kabel steken ?

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Die 1A is simpelweg het vermogen dat die verbruikt.

• TetsuoShima
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-07 19:28

TetsuoShima

low energy output

Dat ligt aan de router. Ik heb nog niet zoveel routers gezien met ingebouwde voeding eigenlijk. Normaal kan je dat allemaal opzoeken op de productpagina's hoor. ;)

Evil is done without effort, naturally, it is the working of fate; good is always the product of an art.

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-07 14:10
Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 20:14:
Echt bedankt voor de supersnelle reply ;)

Maar euh mn broer heeft ook een vraagje:
Is dit bij een lanrouter hetzelfde?dus:Kan je op een lanrouter waarop staat 1A met pc-voeding-ingang ook een 10A kabel steken ?
Ja, en nogmaals..een kabel is geen 1A of 10A...Dat is wat heb apparaat aan stroom binnenhaalt :)
Bigbadkip schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 20:16:
Die 1A is simpelweg het vermogenstroom dat die verbruikt.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de replies, beide apparaten werken nog, dus heb ik er een mooi flatscreentje bij :)
Pagina: 1