Stekker van sata schijf gaat steeds los

Pagina: 1
Acties:
  • 1.614 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickname55
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 11:29
Goedemorgen,

Sinds enkele maanden heb ik het volgende systeem:
- Aopen H600B 350watt systeemkast
- Asus P5RD1-V mobo
- Intel Pentium P4 640 HT 3.2 Ghz. processor
- Corsair DDR-RAM 1024 MB intern geheugen
- Maxtor 250 GB SATA harde schijf
- Samsung 80 GB ATA harde schijf
- Apacher Card Reader 14 in 1
- Plextor PX-750A brander

Op de 80 GB schijf het ik Linux Fedora Core 5 geinstalleerd, op de andere WinXP Pro. Werkt prima, pc start standaard op in Fedora. Nu het probleem: regelmatig zit de stekker van mn SATA schijf los 8)7 Of nou jah, hij ligt er niet uit, maar het mobo heeft kenelijk geen verbinding met deze schijf. Dit heb ik nu al 4 of 5 keer gehad.
Ik merk het als ik bijv mn pc opstart, tijdens opstarten Fedora geeft deze een WARNING datie deze schijf niet kan vinden. Hij start verder wel gewoon door, want opzich heeft tie deze schijf niet nodig, maar hij verwacht em wel omdat ik de NTFS module geinstaleerd heb zodat ik vanuit Fedora deze schijf kan lezen(niet schrijven).
Maar ik heb het ook al 2 keer gehad dat met opstarten de schijf aanwezig is, maar later op de dag Fedora vastloopt, omdat de schijf plots weg is. Als ik dan de pc reset, en ik lees de POST info bij herstarten, dan zie ik dat ook hier de harde shijf weg is. Alleen de 80 GB en de brander worden herkent. Als ik dan onder Windows op zou willen starten lukt dit helemaal niet, GRUB zegt dat deze schijf niet aanwezig is. Dan dus pc uit, kast open, stekkertjes van het rode kabeltje er uit halen en deze weer terug steken. Pc weer opstarten, en dan staatie wel weer in de POST info, en is er verder ook niet aan de hand.

Nu zou ik wel eens willen weten of dit wel meer gebeurt, en wat ik er aan zou kunnen doen. Ik vind het een beetje vaag systeem, die stekkertejs vind ik ook erg los zitten, ze klikken niet vast ofzo. Klopt dat? Als je het kabeltje een keer raakt, liggen ze er al uit. Ik heb beetje zitten zoeken op het forum, maar geen probleem/oplossing kunnen vinden. Ik heb enige foto's op PictureTrail neergezet:

http://www.PictureTrail.com/gid11386269

Afbeelingen van de POST info zijn helaas beetje vaag. Bij voorbaad dank voor enige reacties.

[ Voor 3% gewijzigd door Nickname55 op 08-07-2006 20:00 ]

Euhm... \n ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-06 21:57

wowi

Nou ik zou gewoon het volgende doen indien je in het bezit bent van een lijmpistool
Gewoon de kabel er dan opdrukken weer en met het lijmpistool aan de harddisk en kabel vastlijmen
daar is niet veel voor nodig een klein rupsje is genoeg en dat is later ook verwijderbaar.
En weg is je probleem.
Sata kabels zitten inderdaad slecht vast.

[ Voor 7% gewijzigd door wowi op 08-07-2006 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70038

eh, als de sata schijf niet wordt gedetecteerd hoeft dat niet met de kabel te maken te hebben.... (kan ook nog zat andere redenen zijn - bijvoorbeeld sata1/sata2 of voedingsprobleem)
Je kan een andere kabel proberen? Gaat het hier trouwens om de SATA kabel of de SATA-voedings kabel.
Heb je trouwens een SATA1 schijf of een SATA2?

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 70038 op 08-07-2006 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-06 00:12

renskoenraadt

Like No Other

Jep werkt gewoon t beste, bij mij was t stukje plastic waar de kabel overheen schuift afgebroken, ook gewoon 2 sec. lijm gepakt, en de kabel aan de harde schijf vastgelijmd. Zorg wel dat je uiteaard t 'printplaatjs' niet raakt heh :Y) Nooit geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Anoniem: 70038 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 20:26:
eh, als de sata schijf niet wordt gedetecteerd hoeft dat niet met de kabel te maken te hebben....
Je kan een andere kabel proberen? Gaat het hier trouwens om de SATA kabel of de SATA-voedings kabel.
De schijf wordt soms wél gedetecteerd en valt dan weg zoals de topicstarter al zegt. Een andere kabel proberen is idd miss wel de handigste 1e optie jah. Sata 1 of 2 maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Anoniem: 70038 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 20:26:
eh, als de sata schijf niet wordt gedetecteerd hoeft dat niet met de kabel te maken te hebben....
Ik heb hier in ieder geval S-ATA2, en die dingen gaan al los als je ernaar wijst. Was eerst alleen IDE gewend, en toen ik dit systeem net nieuw had had ik héél vaak nadat ik in m'n kast had zitten rommelen: "Shit! M'n PC doet het niet? Huh? Geen HDD in BIOS? Ohhh.. !@#$%^&*" Nu check ik dit standaard als hij weer dicht gaat. Die kabels zijn gewoon énorm stug, en die stekkertjes zitten inderdaad niet al te vast. Ik ga ze denk ik ook eens met 'n lijmpistool vastmaken ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je een SATA2 schijf hebt, en een SATA1 controller, dan kunnen er problemen ontstaan. Zet je SATA2 schijf op SATA1 snelheid. Dat helpt soms.

Ik heb even opgezocht: je hebt ook een SATA1 controller (150Gb/s). In principe is SATA1 met SATA2 compatible, maar soms kan het problemen veroorzaken, vooral met wat oudere SATA1 controllers. Dus je kan proberen of het helpt om de harde schijf op SATA1 (150Gb/s) ipv SATA2 (300Gb/s) te zetten. Dit kan je meestal doen door een jumper te verzetten.

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 70038 op 08-07-2006 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
* TheZeroorez heeft een S-ATA2 schijf én moederbord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171362

Ik heb een tijdje gehad dat mijn bios mijn 2 sata schrijven ook niet wou zien, bleek dat mijn voeding te zwak was en toen de nieuwe erin zat werkte alles weer goed. (ik zat ook steeds met die kabeltjes te klooien die "zogenaamd" niet goed vastzaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheZeroorez schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 20:31:
Ik heb hier in ieder geval S-ATA2, en die dingen gaan al los als je ernaar wijst. Was eerst alleen IDE gewend, en toen ik dit systeem net nieuw had had ik héél vaak nadat ik in m'n kast had zitten rommelen: "Shit! M'n PC doet het niet? Huh? Geen HDD in BIOS? Ohhh.. !@#$%^&*" Nu check ik dit standaard als hij weer dicht gaat. Die kabels zijn gewoon énorm stug, en die stekkertjes zitten inderdaad niet al te vast. Ik ga ze denk ik ook eens met 'n lijmpistool vastmaken ja :)
Heb ik in ieder geval nog nooit gehad. Ik kan nu gewoon mijn SATA kabel aanraken zonder dat ie uitgaat.... en bij mij passen ze perfect. Soms hoor ik nog wel eens klik.

Maar als bij jou de kabels wel loszitten, dan zou ik toch eens naar andere kabels uitkijken als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Sata 1 & 2 zijn idd backward compatible. Kijk idd eerst ofdat je mobo je harde schijf op sata 1 wel blijft pakken, en zet em daarna over naar sata 2...En als je der echt niet uitkomt, gewoon een rma'tje heh

Klopt idd, ik had ook nergens problemen mee, totdat dat plastic stukje afbrak, toen moest ik wel gluen :P

[ Voor 23% gewijzigd door renskoenraadt op 08-07-2006 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26653

Zie ik het goed dat de schijven op Ultra DMA mode-2 lopen?
Moederbord heeft sata 1.
Sata2 zou voor problemen kunnen zorgen. Zie nf4 en A8V-e (<- had problemen met samsung sata2 hd)

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 26653 op 08-07-2006 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Anoniem: 70038 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 20:41:
[...]

Heb ik in ieder geval nog nooit gehad. Ik kan nu gewoon mijn SATA kabel aanraken zonder dat ie uitgaat.... en bij mij passen ze perfect. Soms hoor ik nog wel eens klik.

Maar als bij jou de kabels wel loszitten, dan zou ik toch eens naar andere kabels uitkijken als ik jou was.
Zo overdreven als in het verhaal is het natuurlijk niet, maar als ik aan m'n processor zit te kloten een toevallig zo'n kabel aanraak, schiet hij weleens een stukje lost waardoor 'ie niet werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dupondje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-02 09:55

dupondje

Powa 2 Tha PPL :)

er zijn speciale SATA kabels die wel degelijk vastklikken :) koop zo'n kabel !

Voorbeeld: http://www.webconnexxion....?cPath=34&products_id=363

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

dupondje schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 22:14:
er zijn speciale SATA kabels die wel degelijk vastklikken :) koop zo'n kabel !

Voorbeeld: http://www.webconnexxion....?cPath=34&products_id=363
ja
en deze voor specifiek Western Digital schijven:

Afbeeldingslocatie: http://www.wdc.com/global/images/products/accessories/WDSC50RCW.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Rebels op 08-07-2006 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickname55
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 11:29
Eeeeey thanx voor de reacties, blij dat ik niet de enigste ben :) Om het kabeltje nu vast te lijmen, dat wil ik voorlopig nog ff niet doen, maar als er echt geen andere optie is... :s Ik ga volgende week eens kijken naar een andere kabel, zo een die wel vast klikt, dat lijkt me wel wat.

Thanx voor reacties

Euhm... \n ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70038 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 20:35:
Als je een SATA2 schijf hebt, en een SATA1 controller, dan kunnen er problemen ontstaan. Zet je SATA2 schijf op SATA1 snelheid. Dat helpt soms.

Ik heb even opgezocht: je hebt ook een SATA1 controller (150Gb/s). In principe is SATA1 met SATA2 compatible, maar soms kan het problemen veroorzaken, vooral met wat oudere SATA1 controllers. Dus je kan proberen of het helpt om de harde schijf op SATA1 (150Gb/s) ipv SATA2 (300Gb/s) te zetten. Dit kan je meestal doen door een jumper te verzetten.
Dus probeer dit ook even... Kan je dat tenminste uitsluiten. Ik vond het namelijk maar een raar verhaaltje van jou; je zegt nergens dat het kabeltje los zat, alleen (in jouw woorden): "Of nou jah, hij ligt er niet uit, maar het mobo heeft kenelijk geen verbinding met deze schijf. Dit heb ik nu al 4 of 5 keer gehad"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walstroom
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-08-2023
Ik heb twee Hitachi/IBM schijven (Sata) en een Maxtor (Sata) in m'n PC. Het plastic waar de Sata stekkers inzitten is op de Maxtor van een dermate slechte kwaliteit dat het al bijna is weggerot. Dus ook slechte verbinding, met tywraps en lijm zit de boel nu aan elkaar en maar hopen dat het goed blijft zitten. De kwaliteit van de aansluitingen op de Hitachi/IBM schijven is wel goed. Een stevig soort plastic, hard en onbuigzaam. Zoals met al m'n Hitachi/IBM schijven nog nooit een probleem gehad (in 3 andere PC's). Een Maxtor met Sata aan sluiting zal ik nooit meer aanschaffen in ieder geval.

AMD Phenom 3,6Ghz, MSI K9A2, 4 x Corsair CM2X2048-8500C5, 1TB Hitachi Raid 0, 160GB Hitachi Raid 1, 1.5 TB WD data, Geforce 9600GT 1 GB, Xilence 550W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-06 10:20
Ey Mensen,

Ik heb een GA-P35C-DS3R moederbord met 4 Samsung 500GB SATA schijven in een Antec NSK6000 kast met een Antec SP-500 voeding erin, zie handtekening voor de rest van de spec ;-)

Maar nu heb ik het zelfde probleem als de starter van dit topic...Mijn Intel Storage Manager geeft echt zeer regelmatig een storing weer, en zegt dan dat er geen verbinding kon worden gemaakt met een van de schijven (het is steeds een andere schijf)

Nu lijkt het erop dat het steeds gebeurt nadat ik iets heb gedaan in de kast (waarbij ik de kabel dus heb aangeraakt) of als ik per ongeluk heel licht tegen de kast heb gestoten.

Nu vraag ik mij af of het daadwerkelijk door die gamele SATA connectors komt, want als ik na een storing de kast ff open maak en de connectors nogmaals goed vast duw lijken alle problemen weg te zijn. Of zou het toch bijvoorbeeld een voedingsprobleem kunnen zijn?

Is er een manier om hie definitief achter te komen? Want ik begin er een beetje moe van te worden dat mijn systeem steeds zich moet herstellen van een RAID array degraded...

Ik kan geen speciale samsung SATA kabels vinden, die misschien steviger vast zitten dan de standaard bij het moederbord meegeleverde.

Zou het echt aan gamele kabels kunnen liggen? Want ik ga toch echt zeeeeeeer voorzichtig met mijn spul om, maar het openen van de DVDdrive lijkt soms al een storing te veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:01
Je voeding zou het best moeten kunnen trekken, bovendien zou je dan andere problemen krijgen of het probleem op andere momenten ervaren. Denk echt dat het de kabels zijn. Het beste kun je kabels van Asus gebruiken: die van Gigabyte klemmen alleen goed op het mobo, maar niet de schijven; MSI kabels klemmen nergens goed; die van Asus hebben bij mij al een keer eenzelfde probleem verholpen. Die zitten strakker om de aansluiting van de schijf zelf.

OK natuurlijk een beetje vage oplossing: koop een Asus-bord en gebruik bijgeleverde kabels, maar het hangt wel degelijk af van welk merk je kabels gebruikt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
haha ja ik ben best tevreden over het GA bord dus dat ga ik niet vervangen, maar thnx voor de info :) Ik ga eens op zoek naar die kabels!

Bestaan er ook van die speciale kabels zoals het plaatje hierboven voor WD, maar dan voor Samsung T166 natuurlijk? Want die zijn er wel solide uit!

[ Voor 35% gewijzigd door StraightOn.NL op 09-08-2007 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-03 09:33

_Thanatos_

Ja, en kaal

Rebels schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 22:25:
[...]

ja
en deze voor specifiek Western Digital schijven:

[afbeelding]
Een enorm nadeel aan die dingen: ze voeren geen stroom aan! Dat is toch best lullig, en zonde dat men daar helemaal niet aan gedacht heeft.

Andere oplossing, als je SATA300 hebt, is het mogelijk dat je kabels met een metalen klipje op de stekkers kune gebruiken. Niet iedere kabel heeft deze metalen klipjes, en zeker bij los verkochte kabels moet je erg goed zoeken, maar ze bestaan echt. De klipjes klikken dan vast in de connector op je mobo en op je harddisk, mits de juiste connectors gebruikt zijn.

Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.pcsilent.nl/images/SATA2_cable_internal__s_ata_II_cable_security_clip_safty_clip_sata_shielded-MAXI-sata2kabel.jpg
En een linkje

Of was dit al eens gezegd? Als wel, mijn welgemeende excuses voor het toevoegen van het plaatje+linkje :+

[ Voor 10% gewijzigd door _Thanatos_ op 09-08-2007 01:41 ]

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
De Gigabyte SATA kabels hebben ook zo'n metalen klipje, maar deze werkt echt voor geen meter...je kan ze zo eruit trekken en ze hebben gewoon speling in de aansluiting op de HDD. Een staaltje van triest vakmanschap zou ik zeggen. Maar ik lees dat dit probleem bij vrijwel alle SATA kabel voorkomt (als je pech hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
kom nou lijmen???
wat is dat voor gepruts, wil je ook nog garantie of nie??
Ok die dingen zitten niet zo muurvast als ide, maar je hoeft ze ook niet met geweld erin te duwen in elk geval, als de connectie niet goed is gwoon andere kabel proberen en anders contact opnemen met de schijfleverancier. Je kan zelf ook wel zien of er iets niet goed zit.

Lijmen :s :P

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
StraightOn.NL schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 01:46:
Een staaltje van triest vakmanschap zou ik zeggen.
Bekijk het anders eens wat beter voordat je er zoiets uit gooit..

Die klipjes werken prima, en zeker op het moederbord. Echter, als je een schijf hebt waar aan geen weerhaakje zit, heeft dat klipje inderdaad weinig nut. Kan GB weinig aan doen.
Powrskin schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 02:14:
kom nou lijmen???
wat is dat voor gepruts, wil je ook nog garantie of nie??
Eén druppel siliconenkit is genoeg, en kun je weer prima verwijderen.
Ok die dingen zitten niet zo muurvast als ide, maar je hoeft ze ook niet met geweld erin te duwen in elk geval, als de connectie niet goed is gwoon andere kabel proberen en anders contact opnemen met de schijfleverancier.
Maar het probleem is dat die connectoren niet echt vast zitten én dat de kabels enorm stug zijn. Door de combinatie van dit schieten ze in sommige gevallen enorm snel los zeker wanneer er geen klipjes op zitten.

[ Voor 46% gewijzigd door TheZeroorez op 09-08-2007 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
TheZeroorez schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 13:18:
[...]

Bekijk het anders eens wat beter voordat je er zoiets uit gooit..

Die klipjes werken prima, en zeker op het moederbord. Echter, als je een schijf hebt waar aan geen weerhaakje zit, heeft dat klipje inderdaad weinig nut. Kan GB weinig aan doen.
Nou het klopt wel dat de Gigabyte kabeltjes op het moederbord klikken, maar ook daar hebben ze speling. Maar ik probeer Gigabyte ook zeker niet aan te vallen, ik vind het een prima mobo :P

Het is alleen dat het triest is dat de aansluitingen net niet universeel genoeg zijn om altijd perfect te werken, zoals we dat de laatste tijd wel van IDE gewend waren. (in het begin was het ook steeds gekloot met IDE, kabel met pinnetje aan de bovenkant, hardeschijf zonder gat, of beide zonder iets zodat je de kabel er verkeerdom in kon duwen en die zeik)

Dus ik vind dat zeker triest vakmanschap van alle fabrikanten dat ze geen gelijke eisen stellen aan iets dat juist heel erg compatibel zou moeten zijn tussen de verschillende fabrikanten van kabels, hardeschijven en moederborden.

Er zijn toch ook geen gloeilampen meer die uit de fitting vallen als je een ander merk neemt...

Maar goed, verder wel bedankt voor de info en ik heb inmiddels contact opgenomen met Samsung om mij productnummers te geven van beter compatibele SATA kabels dan die van Gigabyte (zoals WD dat ook doet!)...ben eens benieuwt of ik daar een reactie op krijg! Anders word het inderdaad een beetje lijm uit het lijmpistool, dat kan je zonder beschadigingen echt wel weer verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Bij Gigabyte moederborden worden standaard S-ata stekkers geleverd met een stukje ijzer / aluminium eraan, om zo de vastbaarheid te verbeteren. Je kan trekken wat je wilt aan die kabel, maar die komt echt niet los zonder dat je 'm inklikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
Nee niet uit het moederbord, maar wel uit de hardeschijf

die heeft niks waar dat pinnetje aan vast klikt :)

Ik moet wel zeggen dat de connector op het moederbord vrij veel speling heeft...ook al komt hij er niet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Niet online
moet nog erbij zeggen dat sata ook nog een groot minpunt heeft.
De kans dat je de hdd connector van de schijf afbreekt als je de sata-kabel erin hebt en druk uitoefend van boven is groot. Aan de onderkant zit namelijk geen (plastic) bescherming zoals aan de andere kanten wel zit.

Als dit wel zo zou zijn, dan ging de connectie ook misschien een stukje minder gemakkelijk los, heb het aangekaart bij verschillende fabrikanten etc (omdat ik die van mij ook had afgebroken :P), maar nog niets verandert. Wel stom 2mm plastic zou het al zoveel steviger maken.

Ik had het trouwes afgebroken omdat mijn geheugen en powerkabels niet zo gemakkelijk vast gingen als de sata :P

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94923

Hier vliegen de Gigabyte kabels ook steeds uit de Samsung brander :|

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 94923 op 10-08-2007 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
Nou geweldig, de reactie van Samsung...

Vriendelijk dank vooruw e-mail met betrekking tot uw hard disk.

Daar Samsung veel uiteenlopende producten vervaardigt, is er een verdeling gemaakt in wat wij welen niet ondersteunen.

Helaas valt uw product in de categorie van producten die wij hier niet ondersteunen waardoor het voor ons helaas niet mogelijk is om u hiermee van dienst te zijn. Ik verzoek u daarom vriendelijk om contact op te nemen met uw dealer. Via de dealer database kunt ueen dealer bij u in de buurt zoeken:

NL: http://www.samsung.com/nl/support/saleslocations/index.htm
BE: http://www.samsung.com/be.../saleslocations/index.htm

Ik vertrouw erop u met dit antwoord van dienst te zijn. Indien u verdere vragen heeft, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

XXXXXX
Samsung Electronics Benelux

Ik heb wel al vaker gemailt naar fabrikanten, Antec, Philips, Maxtor en meestal krijg je toch wel een betere reactie als dit. Want is dit voor onzin, ze maken een product maar leveren er dan geen ondersteuning voor...mja...

Niet zo heel erg tevreden over mijn Samsung hardeschijven tot op heden...(hoewel ze wel snel er erg stil zijn :) )

[ Voor 5% gewijzigd door StraightOn.NL op 10-08-2007 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Niet online
Helaas valt uw product in de categorie van producten die wij HIER niet ondersteunen waardoor het voor ons helaas niet mogelijk is om u hiermee van dienst te zijn.

daarom dus naar de dealer. geen probleem toch?
tuurlijk geven ze ondersteuning.

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
Ja maar wat voor dealers

hier volgt het lijstje:

Dixons
Paradigit
Video & Computers Int.

Ik zal eens proberen bij de paradigit, kijken wat ze daar zeggen of hebben...

op paradigit.nl staan alleen SATA kabels zonder klipje eraan...dus nu ben ik helemaal benieuwt.

[ Voor 37% gewijzigd door StraightOn.NL op 10-08-2007 12:50 ]

Pagina: 1