Ik heb twee probleempjes met een FileStream. Het eerste probleem is dat ik bij het lezen van een file van een DVD (of dat een echte of een gemounte is, maakt niet uit) een ArgumentException krijg. Ik gebruik in dat geval een NonBufferedFileStream (zelf gemaakt), maar ik zie niet hoe dat uit kan maken (maar het maakt het dus wel uit). De melding van de exception:
En de aanroep:
Tweede probleem is wat minder dringend. Als ik een VOB file lees van een orginele DVD, dan krijg ik een IOException met de melding:

VLC kan de disk gewoon afspelen, dus het lijkt me niet met regio's te maken te hebben...
code:
1
2
3
| Handle does not support synchronous operations. The parameters to the FileStream constructor may need to be changed to indicate that the handle was opened asynchronously (that is, it was opened explicitly for overlapped I/O). |
En de aanroep:
C#:
1
2
3
| new NonBufferedFileStream( file.Filename, FileMode.Open, FileAccess.Read, FileShare.Read, 8, FileOptions.SequentialScan); |
Tweede probleem is wat minder dringend. Als ik een VOB file lees van een orginele DVD, dan krijg ik een IOException met de melding:
code:
Kan ik die file niet gewoon lezen zonder dat .NET arbitrair besluit dat het een encrypted file is 1
| Copy Protection Error - The read failed because the sector is encrypted. |
VLC kan de disk gewoon afspelen, dus het lijkt me niet met regio's te maken te hebben...
日本!🎌