Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

nokia 6230, probleem met bestandsoverdracht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb het forum gelezen EN ben in de vodafone winkel gweest, maar kan over het volgende niets vinden. In de vodafone winkel waren ze allerminst behulpzaam en die gozer wist volgens mij ook totaal niet waar ik het over had.

Ik heb 6,5 mb vrij intern geheugen op mijn 6230, nog 20mb vrij op mmc card.

Als ik nu een bestand van iemands gsm naar de mijne wil bleu-toothen wat groter is dan 6,5 mb, dan lukt dat niet. Het bestand is dan te groot volgens de telefoon. Ik kan dan ook niet kiezen om het bestand op de mmc te zetten, want hij weigert het gewoon en gooit het per direct weer weg...
Ik neem dus logischerwijze aan dat de 6230 het bestand eerst in zijn eigen geheugen zet, voordat je het zelf naar keuze op je mmc kunt zetten.
Oja, ik heb alles al van mijn intern geheugen verwijderd, er staat niks meer op wat weg kan (misschien 150kb).

Is hier een oplossing voor te vinden? Zal wel niet, maar je weet maar nooit...

PS: no offense, maar ik heb niks aan antwoorden van mensen die zeggen: "wat moet je dan ook met bestanden >6,5mb???", dat zei die vodafone-eikel namelijk ook al... :r :r :r

PS2: ben niet verder gegaan in het grote nokia 6230 topic, dat is al 2 jaar oud

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2006 18:07 ]

Verwijderd

Ik ken het probleem en zo ver ik weet is hier echt niets aan te doen, de 6230 plempt het eerst in zijn eigen geheugen, en als het bestand dan binnen is kun je er voor kiezen het op de MMC kaart op te slaan. Bestanden groter dan 6,5 MB kunnen dan eigenlijk ook niet overgetoothed worden. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld de SE W800i, die het wel meteen naar de memory stick schrijft.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde met mijn N6600, maar omdat ik Symbian 60's heb zijn er vast wel ergens programma's te vinden waardoor je hem op je MMC op kunt slaan.
Een FTP programma werkt ook, alleen moet die ander persoon hem dan ook hebben.
Verder is het een vrij rotprobleem.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:09

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 18:06:

PS2: ben niet verder gegaan in het grote nokia 6230 topic, dat is al 2 jaar oud
Als je de laatste paar reply's daar bekijkt, zie je dat daar exact dezelfde vraag is gesteld, met exaxt hetzelfde antwoord als fwenk geeft.. en dat is net iets meer dan een week geleden nog maar.

Kater? Eerst water, de rest komt later