Toon posts:

camcorder Sony hc 23

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen!

ik ben van plan deze camara te kopen: sony hc 23. Dit lijkt me een fijn dingetje voor 285 euro.
ik weet dat de nightshot niet optimaal is en dat je aan de audio niet al te veel kunt doen en ook dat hij EIS gebruikt ipv OIS. Maar hier kan ik mee leven.
Mijn vragen (2 stuks) zijn: is 800.000 pixels voldoende? is het zo wanneer je meer pixels hebt dat je die alleen gebruikt voor de foto's?? want dat ga ik toch niet doen. En wanneer dit niet voldoende is, ga ik dat verschil merken als beginneling?

mijn tweede vraag is of sony daadwerkelijk de mooiste kleuren heeft in vergelijking met canon panasonic?

hoop dat jullie mij kunnen helpen.

gr. snieders

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Hallo!
ik ben van plan deze camara te kopen: sony hc 23. Dit lijkt me een fijn dingetje voor 285 euro.
ik weet dat de nightshot niet optimaal is en dat je aan de audio niet al te veel kunt doen en ook dat hij EIS gebruikt ipv OIS. Maar hier kan ik mee leven.
Daar zul je inderdaad mee moeten leven als je maar 285 euro wil uitgeven.
Mijn vragen (2 stuks) zijn: is 800.000 pixels voldoende?
Jazeker.
is het zo wanneer je meer pixels hebt dat je die alleen gebruikt voor de foto's?? want dat ga ik toch niet doen. En wanneer dit niet voldoende is, ga ik dat verschil merken als beginneling?
Als je een videocamera wil kopen die goede foto's maakt dan zou je wellicht kunnen kijken naar een 3ccd-panasonic die minstens 600 euro kost. Bij goedkope videocamera's van circa 300 euro is de fotofunctie te zielig voor woorden en daar moet je hem niet voor kopen.

In an age that prizes truth our greatest obstacle may be the very mind that seeks it.