Toon posts:

Bugs in pointrelease 1.27?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist bij Quake3 pointrelease 1.27g
geinstalleerd, alleen ik heb de indruk dat er nog een stevig aantal bugs inzitten.

- Alle Tegenspelers hebben het hoofd van Sarge terwijl het lichaam dus van een andere skin is. Op zich is het wel grappig om te zien (Hunter met Sarge hoofd ofzo :P) maar ook irritant na een tijdje.
- Bij het zoeken naar servers krijg je een lijst met servers, alleen na een tijdje verdwijnt deze lijst gewoon weer net zolang tot er niks meer staat. :?
- De muissnelheid is opeens heel anders, deze had ik bij 1.17 op ongeveer de helft staan maar nu is die bij 1.27 veelste snel en moet ik em bijna helemaal links zetten (=langzamer) om een beetje fatsoenlijk te kunnen spelen en op de een of andere manier krijg ik em niet meer op dezelfde snelheid als bij 1.17. :(

Het verwijderen en opnieuw installeren van Q3 en daarna 1.27 erop zetten maakt geen verschil. Alleen als ik dus 1.17 erop zet doet Q3 weer normaal.

Zou dit te maken kunnen hebben met Team Arena? Ik Heb TA er dus ook opstaan nu,
maar het lijkt mij eerlijk gezegt onwaarschijnlijk dat dit er iets mee te maken heeft...
Heeft iemand suggesties wat ik kan doen? Terug gaan naar versie 1.17 wil ik niet vanwege een bepaalde mod die uitkomt binnenkort (check me sig.) :)
alvast bedankt

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Hoofd van model a op de lichaam van model b is een nieuwe optie in Q3 dat is geen bug.

Thy will see the light...

Verwijderd

uh.. install eerst 1.27h, dan praten we wel weer verder....

Verwijderd

van dat ie overal het hoofd van sarge op zet heb ik nog geen last gehad..... ik gebruik altijd klesk (spike's heh)... en alles (incl geluid) werkt perfect....

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 januari 2001 18:03 schreef [nM.Locutus] het volgende:
uh.. install eerst 1.27h, dan praten we wel weer verder....
gedaan... maar het maakte dus geen fok uit :(