Onjuiste afbeelding; artikel Voorlopig nog geen HDTV bij UPC

Pagina: 1
Acties:

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-02 20:18
Zoals eddydonkers terecht opmerkt, klopt de afbeelding bij artikel Voorlopig nog geen HDTV bij UPC niet. De afbeelding toont artifacten die ontstaan door een slechte binnenhuisbekabeling bij gebruik van UPC Digital TV. Van de beta-test die UPC uitvoerde met HDTV zijn vooralsnog geen afbeeldingen te vinden.

[ Voor 23% gewijzigd door yohan op 08-07-2006 15:19 ]

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Inge Janse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-02 07:25

Inge Janse

post-l33t

Inderdaad, mijn fout. Ik kon me herinneren dat iemand ooit die video in had gesubmit als nieuws, en het stond me bij als een melding over HDTV. Het blijkt dus om gewone digitale TV te gaan, en dus heb ik de afbeelding & link eruit gehaald en vervangen voor een UPC-vriendelijke screenshot van hun Flash-presentatie omtrent HDTV :) Bedankt voor je scherpe oog (ook handig met het oog (haha) op HDTV)!

ingejanse.nl: dingen die ik doe

• yohan
Graag gedaan. Ik weet niet of de link naar GoT nog in een andere context geplaatst moet worden. In het betreffende topic zijn nl. geen ervaringen over HDTV te vinden.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Inge Janse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-02 07:25

Inge Janse

post-l33t

Goed punt. Ik heb ook die link aangepast naar het grote HDTV-topic, aangezien daarin ook regelmatig die Philips-decoder langskomt.

ingejanse.nl: dingen die ik doe

• yohan
Waar het al een erg goed artikel was, is het nu ook nog 'es helemaal correct :P
Thanks!