V9999 GE 2 monitoren

Pagina: 1
Acties:

• ivocare
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-07 00:44
Heren

ben bezig met een extra monitor aan de sluiten op de v9999 GE. Alleen werkt dit niet.

op DVI een 19" LCD NEC 1970NX
op DSUB een 15" LCD IIama Prolite E380S

MB: p4p800
WIn xp
Laatste Asus driver van site
geen enhanced driver en smartdoctor.

Ik wil mijn bureaublad uitbreiden alleen slaan beide schermen op zwart wanneer ik dit instel. Heb de resoluties gecontroleerd en refreshrates ook. Wanneer ik de pc herstart windows opstart op kleine lcd, voorderest worden beide schermen weer zwart. Staan dan allebei op stand by. Zijn er meerdere mensen met dit probleem?

Alvast bedankt.

• ivocare
schupke

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:41
hehe ik denk dat je, als je je naam alsnog in je post wilt zetten, beter op edit kan drukken dan nog een post maken :D

Prima.

• Mr. Inspire
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:07
Misschien zou je de gewone nvidia drivers kunnen installeren ipv de asus drivers.

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:35

Remi

Moo!

Ik heb dezelfde kaart en draai gewoon probleemloos een 17" CRT van LG en een 15" LCD van Neovo in dual screen.

Gebruik zowieso de laatste drivers van Nvidia en niet Asus want die zijn naar mijn idee tamelijk brak. Om het allemaal wat makkelijker te maken gebruik ik ook Ultramon om m'n dual screen te beheren. :)

• GeniusJennis
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:41
tikkietrugjaap schreef op zondag 09 juli 2006 @ 18:40:
hehe ik denk dat je, als je je naam alsnog in je post wilt zetten, beter op edit kan drukken dan nog een post maken :D
Schupke is niet zijn naam.. maar hij kickt (schopt) het topic.

Specs: http://specs.tweak.to/14067

• ivocare
bedankt heren,

nieuwste drivers nvidia had ik al geprobeerd. Ik probeer wel een keer een nieuwe installatie, tenzij iemand toch nog met een ingenieuze oplossing komt.

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:35

Remi

Moo!

Probeer de monitor op de DVI aansluiting eens via de DVI>Dsub connector aan te sluiten.

Denk niet dat het helpt maar je kan het proberen.
Pagina: 1