Toon posts:

Kun je de contractperiode ADSL uitdienen op nieuwe adres?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort verhuizen naar een andere gemeente en heb mijn ADSL opgezegd (Planet Internet) wat ook bevestigd is. Vervolgens KPN laten weten alleen mijn telefoon te willen verhuizen (ook bevestigd).
Omdat mijn ADSL-contract nog tot eind van het jaar loopt gaat het nu mis. Ik krijg nu van beide partijen bericht dat ze de ADSL verbinding toch gaan verhuizen.
Mijn vraag is nu, kan ik zonder dat er een nieuwe contractperiode ingaat mijn oude contract uitdienen op het nieuwe adres? Of gaat er dan weer een nieuw jaarcontract in?

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
is het niet makkelijk om contact op te nemen met je ISP? Deze kan je veel duidelijker antwoord geven als een buitenstaander lijkt mij?

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-01 19:51
als het een gewone verhuizing is met nummerbehoud gaat er geen nieuw contract in

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Het is gekoppeld bij KPN je ADSL + Telefonie.

Als je dus je Telefonie gaat verhuizen verhuizen ze ook automaitsch je ADSL mee. Planet krijgt dan van KPN-DSL weer bericht van die verhuizing. Probeer het nu niet te stoppen allemaal, dan gaat het echt alle kanten op en datums verschuiven etc etc.

Als je gewoon hetzelfde nummer meeneemt is het blijkbaar niet eens een verlenging van je contract. Als je naar een ander netnummergebied verhuist misschien wel, al zou dat heel raar zijn opzich.

Je wilt blijkbaar naar een andere aanbieder voor Internet. Via de kabel of ook via ADSL. Als het via ADSL is kan je op je nieuwe adres als alles weer werkt gewoon (daarop wachten!) een overstap doen naar een andere ISP. Gewoon aangeven dat je reeds ADSL hebt en wilt overstappen.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.