MSN Probleem

Pagina: 1
Acties:

• TerminalNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:08
Hallo
Mijn msn valt steeds uit, terwijl mijn internet verbinding gewoon constant is.
Ik zou niet weeten hoe dit komt, heb al een andere versie erop gehad maar het probleem blijft.
Weet hier iemand de op lossing hiervoor?
Alvast hartelijk dank!

• TerminalNL
Iemand michien een oplossing?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

als je kickt binnen 24 uur krijg je niet veel antwoorden.....

maar msn..... die loopt hier regelmatig vast maar spontaan afmelden niet. Heb je de nieuwste (stabiele) versie?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-01 12:55

Bergen

Spellingscontroleur

Heb je een router? Zo ja, wat voor merk en type? Gebruik je software die een boel gelijktijdige connecties maakt (zoals eMule/Bittorrent, of een spel wat een boel servers scant). Misschien zit de connectietabel van de router daardoor steeds vol en wordt de MSN-connectie gereset bij het opschonen... Probeer het eens een tijdje zonder router.

En inderdaad, kicken binnen 24 uur wordt niet op prijs gesteld. :Y)

[ Voor 10% gewijzigd door Bergen op 08-07-2006 22:40 ]

• TerminalNL
Heb een draadloos router van sitecom.
Dus gaat lastig worden om te testen zonder router er tussen.
En heb ook geen download progs of spellen.

[quote] En inderdaad, kicken binnen 24 uur wordt niet op prijs gesteld. :Y) [/quote]
Sorry daarvoor

[ Voor 31% gewijzigd door TerminalNL op 08-07-2006 22:54 ]

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:07
gebruik je miss een bèta versie? ik heb het ook nogal vaak gebruik windows live messenger soms is het een hele tijd niet en soms weer wel met 7.5 heb ik hier (bijna) nooit last van. Miss licht het aan je router, firewall oid.

Verwijderd

Waarschijnlijk kun je de computer dan wel via een kabel aansluiten, het zou goed kunnen dat het je draadloze netwerk is die problemen geeft. Heb het hier ook, dat het niet helemaal 100% stabiel draait. M'n server heeft daarom een kabel gekregen.

@whiplash1990:
Eerst lezen, dan reageren? Hij zei: "heb al een andere versie erop gehad maar het probleem blijft". En het is ligt niet licht...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2006 22:58 ]

Verwijderd

Hee, bekend probleem 8) . Gebruik zelf ook Sitecom-wireless router en 't overkomt mij ook wel eens. Heeft iets te maken met het herinitialiseren van de verbinding, en dat doet de router op eigen houtje. Heeft helemaal niks te maken met je MSN-versie.

Je msn valt steeds uit als in: om de minuut word je eraf geschopt? Of duurt 't langer?
Log eens in op je router en kijk eens naar de verbindingsgeschiedenis. Bij mij is het voornamelijk problematisch op het moment dat er veel 'unrecognised attempts' worden gebockt. En wat dan dan precies is/hoe dat komt weet ik ook niet precies... Iemand wel hiermee bekend??
Pagina: 1