Tweakers nieuwsbrief geblokkeerd door @home?

Pagina: 1
Acties:

• MDtje
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:49
Ik heb mijn laatste nieuwsbrief ontvangen op mijn @home email adres op 4 juli. Vandaag heb ik mij op de homepage opnieuw aangemeld voor de nieuwsbrief met mijn @home email adres, maar ik vertrouwde het niet omdat ik zelfs geen bevestiging kreeg voor het wijzigen van mijn instellingen. Nu heb ik mijn email adres gewijzigd naar mijn gmail adres en me opnieuw aangemeld voor de nieuwsbrief. Nu kreeg ik keurig een bevestiging voor de aanmelding, en later ook nog een bevestiging voor het wijzigen van mijn instellingen. Mijn @home adres werd alleen gebruikt voor de Tweakers nieuwsbrief en heb nooit een spamfilter o.i.d. voor dit adres ingesteld. Ik gebruik Mozilla Thunderbird als email client.
Zijn er meer "@homer's" met dit probleem, of weet iemand hier meer vanaf?

We do not quit playing because we grow old, we grow old because we quit playing.

• Toolskyn
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-01 13:13

Toolskyn

€ 500,-

Volgens mij is er een probleem bij @home. Ik hoor van meer mensen dat ze uberhaupt geen e-mails meer de deur uit krijgen, of bijna nooit iets ontvangen. Misschien maar (tijdelijk) overschakelen op een gratis dienst?

gewooniets.nl

• MDtje
Ik had al geprobeerd met mijn gmail een email te sturen naar mijn @home adres en die komt gewoon aan. Voor de zekerheid heb ik nu ook even geprobeerd van mijn @home naar mijn gmail te sturen en ook deze kwam binnen enkele seconden aan. Dus ik denk eigenlijk niet dat het een algemeen probleem van @home is, maar ik sluit niets uit natuurlijk.

Ik blijf vanaf nu gewoon de nieuwsbrief naar mijn gmail sturen, want dan heb ik weer alles in een adres. De reden dat ik het naar mijn @home liet sturen was omdat tweakers en hotmail (vroeger) niet samen gingen. Dus ik heb niet zoveel last van dit probleem, maar ben toch wel een beetje nieuwsgierig. En misschien zijn er wel gebruikers die nog graag hun @home adres willen gebruiken voor de nieuwsbrief.

In ieder geval bedankt voor je reactie.

*edit: typo

We do not quit playing because we grow old, we grow old because we quit playing.

• bemeall
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:18

bemeall

Down Under!

Nieuwsbrief van T.net komt bij mij wel gewoon aan op een @home adres. Nieuwsbrief van vandaag ook gewoon gehad.
@home spamfilter van dat account staat trouwens op zeer streng :)

Edit: Verkeerd gekeken, was dus niet m'n @home account Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/bloos.gif

[ Voor 28% gewijzigd door bemeall op 08-07-2006 12:01 ]

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...

• MDtje
:? vandaag stond de nieuwsbrief weer keurig in mijn @home email box...

Dus wat mij betreft kan dit topic wel gesloten worden.

Iedereen bedankt voor de reacties.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:54

SeatRider

Hips don't lie

mdtje schreef op zondag 09 juli 2006 @ 10:38:
Dus wat mij betreft kan dit topic wel gesloten worden.
Wat mij betreft niet.

Ik heb het probleem, dat mail aan @home adressen die ik verstuur vanaf mijn eigen domein retour komen als zijnde spam. Blijkbaar heeft @home ooit een keer een spam report gekregen met mijn domeinnaam erin. Ik blijf ze mailen of ze het probleem willen oplossen. maar ik krijg geen reaktie :(.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wat mij betreft wel.

Jouw probleem ligt bij @Home, daar kunnen wij Tweakers niets aan doen. Ook hoort dat natuurlijk helemaal niet in FA terecht :)

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:54

SeatRider

Hips don't lie

TheZeroorez schreef op zondag 09 juli 2006 @ 10:44:
Wat mij betreft wel.

Jouw probleem ligt bij @Home, daar kunnen wij Tweakers niets aan doen. Ook hoort dat natuurlijk helemaal niet in FA terecht :)
He, dacht ik net een platform voor al mijn klachten gevonden te hebben :+

Edit: had idd niet gezien dat ik in het verkeerde forum zat te ranten.

[ Voor 10% gewijzigd door SeatRider op 09-07-2006 10:47 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
We laten het topic gewoon open :) . Als het dan nog een keer voorkomt, kunnen we het topic mooi hergebruiken.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ja, maar dan gaat 'ie anno 2010 op slot omdat iemand een tweedehands topic gebruikt :+

Maar ik snap dat 'ie open blijft, 't is en blijft GoT hier hè.. :)
Pagina: 1