Ik heb hier een exentia m mce staan waarvan de draadloos toetsenbord en muis niet meer reageert onder Windows en wel onder Dos.
Wat heb ik geprobeert.
Opstarten met Knoppix dan werkt de muis alleen wanneer ik een tweede muis aansluit via de usb poort de muis die op de usb poort zit krijgt wel spanning maar werkt niet de draadloze muis ineens wel en het toestsenbord werkt dan ook haal ik de usb muis los werkt alleen de toetsenbord nog.
Memtest geeft geen errors.
Windows Mce opnieuw proberen te installeren gaat goed tot aan het eerste venster wanneer ik een keuze moet maken doet het toetsenbord niet meer.
opgestart met 1 geheugenreepje werkt ook niet.
geheugenreepjes omgewisseld wert ook niet.
Harde schijf getest met een tooltje geeft ook geen fouten.
Deze problemen zijn begonnen toen iemand anders de HD vervangen had ivm met een Crash.
wordt hier langzamerhand een beetje moe van

dit is dus een mce met ingebouwde tft dus geen losse kast met monitor.
Wat heb ik geprobeert.
Opstarten met Knoppix dan werkt de muis alleen wanneer ik een tweede muis aansluit via de usb poort de muis die op de usb poort zit krijgt wel spanning maar werkt niet de draadloze muis ineens wel en het toestsenbord werkt dan ook haal ik de usb muis los werkt alleen de toetsenbord nog.
Memtest geeft geen errors.
Windows Mce opnieuw proberen te installeren gaat goed tot aan het eerste venster wanneer ik een keuze moet maken doet het toetsenbord niet meer.
opgestart met 1 geheugenreepje werkt ook niet.
geheugenreepjes omgewisseld wert ook niet.
Harde schijf getest met een tooltje geeft ook geen fouten.
Deze problemen zijn begonnen toen iemand anders de HD vervangen had ivm met een Crash.
wordt hier langzamerhand een beetje moe van
dit is dus een mce met ingebouwde tft dus geen losse kast met monitor.
[ Voor 4% gewijzigd door freddie0101 op 08-07-2006 10:26 ]