Toon posts:

[XP] IE icoon doet raar na naamswijziging*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een hoop ellende gehad met de kleur van mijn IE icoon. Heb hem nu nog eens uit de IE map geplakt op mijn bureaublad en de kleur is goed maar de naam niet. Als ik een gewenste naam intik begint ie bij het openen te zeuren dat IE in compatibility mode draait. Bij de eigenschappen staat hier echter niks van aangevinkt. Als ik de naam terug verander is de melding weg.

Iemand een idee??

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat is het pad naar iexplore.exe wat in de snelkoppeling staat? en worden er misschien parameters meegegeven? En als je nou eens zelf een nieuwe snelkoppeling maakt op je bureaublad naar "C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe"? Dan wel goed? Misschien even in de displayeigenschappen kijken hoeveel kleuren je nu bekijkt?

En over welke versie van Windows/IE hebben we het?

[ Voor 8% gewijzigd door sanfranjake op 07-07-2006 23:24 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet zeg maar gewoon het originele pictogrammetje terug hebben, geen snelkoppeling dus want dat werkt naar met rechtermuisknop, dan kom ik bij de instel rommel van die snelkoppeling en niet van IE

Heb net 7 geïnstalleerd in de hoop dat die het originele desktop icoontje zou herstellen. Niet dus... ik wil gewoon de normale terug. Net zoals mijn documenten, deze computer etc....
werk met een legale windows xp pro
daarnaast nog 2000 pro en vista maar kopieren daarvan werkt ook niet.. pff snap er geen hol van, zo vreemd is het toch niet wat ik wil... :?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2006 23:38 ]

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-03 11:13

E-Vix

Nu met sneeuw!

Download van de site van Microsoft het programmatje tweakui. Daarmee kan je de standaard iconen aan en uit zetten.
Overigens krijg je die iconen alleen maar te zien als je je startmenu op classic instelt. Heb je je startmenu in XP stijl, dan krijg je die iconen niet op je bureaublad te zien.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Euh, een screenshot zegt meer dan duizend woorden :?

🖥️ | 🚗

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-01 11:11
Je moet niet op deze manier executables op je buroblad mikken.

(is je al eerder verteld ;) )

Gooi die kopie eerst eens weg.
Dan rechtermuisknop op buroblad, eigenschappen, buroblad, knop onderin buroblad aanpassen, en een vinkje neerzetten dat hij de Internet Explorer moet laten zien op het buroblad. Ok, Ok en klaar :P

@Evix : Raar dat dat bij mij wel kan zonder dat ik de klassieke weergave gebruik 8)

[ Voor 22% gewijzigd door aZuL2001 op 07-07-2006 23:51 . Reden: linkje added + opmerking ]

Abort, Retry, Quake ???

Verwijderd

Topicstarter
Ja hij staat op classis. Maar hij gaf ineens de IE icoon in een donkerblauwe old school style weer. Toen tripte ik hem ff heb ik lopen klooien uiteindelijk stond hij in de IE map weer goed en die geplakt naar me bureaublad maar die had dus de naam ieplore en als ik dat verander doet hij met ie6 alleen comptaibility mode en onder 7 zelfs helemaal niks meer...

Verwijderd

Topicstarter
thx azul nu doet hij het eindelijk, daar was ik de hele tijd naar op zoek. die nieuwe icoon is een totaal nieuwe dus hoop dat die normaal blijft en dat het geen virus was... pff MS keeps you busy

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Dus je hebt een executable gekopieerd ipv een snelkoppeling gemaakt? Damn, als je het hebt over basis windowskennis :P

🖥️ | 🚗

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
butterma dit is toch niet echt iets wat aan Windows te wijten is ;) Snelkoppelingen en executables waarnaar die verwijzen hebben een totaal verschillend doel :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1