Goedenavond,
Een paar weken geleden heb ik via de garantie van Medion een nieuwe videokaart gekregen, we hadden eerst de Radeon 9800 pro, na de garantie is het de Radeon 9800 XL geworden. Sindsdien heb ik een aantal keren een bluescreen gekregen.( Ongeveer 300 keer maar goed
) Hierop was te lezen dat het geheugen niet goed kon wezen enzo,, maar daar lag het niet aan... Toen heb ik met een kwade kop naar Medion gebeld en daar kreeg ik het advies om de PC terug in de koopstand te brengen. Zodat er geen conflicten tussen de drivers zouden zijn. Nou heb ik dat nog niet gedaan, maar via TeamSpeak sprak ik met een vriend, en die wist mij te vertellen dat het wel is aan de voeding kon liggen. Maar dat vond ik een beetje vreem omdat het in dezelfde 9800 serie lag.
WIE KAN MIJ HELPEN..ik ben wanhopig:P
Bij voorbaat dank,
Een paar weken geleden heb ik via de garantie van Medion een nieuwe videokaart gekregen, we hadden eerst de Radeon 9800 pro, na de garantie is het de Radeon 9800 XL geworden. Sindsdien heb ik een aantal keren een bluescreen gekregen.( Ongeveer 300 keer maar goed
WIE KAN MIJ HELPEN..ik ben wanhopig:P
Bij voorbaat dank,