Keyboard probleem.

Pagina: 1
Acties:

• Happy-ruben
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-02 14:52
Hallo,

Ik heb nu net een probleem met mijn computer, het "No array defined" probleem, dat jullie vast wel kennen. Maargoed, dat heb ik opgelost, alleen hij vraagt nu om een Boot.ini die het niet doet, en een hal.dll die ik moet vervangen.
Geen punt, maar daarvoor moet ik wel windows met de windows CD booten, hier komt het probleem tevoorschijn, als ik in het menutje kom van de windows CD (na de hardware "check") doet mijn toetsenbord het opeens niet meer, ik kan dus niet R drukken om naar het repair menu te gaan, of exit of wat dan ook.
Voordat ik bij dat scherm aankom doet mijn keyboard het goed,kan gewoon op "del" drukken om naar bios te gaan etc etc... bijvoorbeeld als het "numlock aan" lampje brand, en ik kom dat windows CD boot menu in, gaat het uit en kan ik niks meer.
Ik heb al meerdere toestenborden gebruikt, waaronder ps2 en usb toetsenborden, zonder succes...

Ik ook dat iemand een idee heeft, en dat ik het in het goeie forum heb gepost :P
Thanks in advance

Hope is the first step on the road to disappointment.

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06-2025

Gamo

Research Before You Buy

Als je de foutmeldingen:
No array defined
No Boot.ini
No Hal.dll

krijgt, dan is het zowiezo tijd voor een nieuwe Windows installatie ipv kloten met nieuwe bestanden van je Windows CD, dit voor optimale systeemstabiliteit. Ik hoop dat dat wel goed lukt :)