Toon posts:

PC opstarten met TV scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn pc aan nen tv gehangen, met de bedoeling die te gebruiken als media pc.
Nu als ik enkel mijn tv scherm eraan hang krijg ik geen beeld, als ik dan via Radmin in de instelling de TV wil instellen als primary monitor dan gaat dit niet. Er staat ook een afbeelding van een crt scherm maar deze krijg ik ook ni weg.
De tv wordt ook niet gevonden als ik force detect niet aanzet.

Iemand enig idee wat er mis is?

pc:
p3, 1700
mobo: Epox 4BDA
gfx: ati 9200 (ofzoiets)

tv aangesloten via s-video

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-07 08:33
heb je geen vga op tv?

Verwijderd

Topicstarter
nee, alleen scart en antenne

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:07

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Welke TV praten we over?
Heeft je TV nou wel of niet S-Video IN ?
Probeer nauwkeurig te zijn want dingen als "(ofzoiets)" zijn niet behulpzaam :+ Nou maakt het in dit geval wel uit.
Hoe sluit je de computer aan op je TV? Aangezien je hierboven zegt dat de TV geen S-Video IN heeft denk ik nu dat je gebruik maakt van zo'n ding in de SCART poort waar je S-Video op aan can sluiten, en die dingen geven wel een vaker problemen, zeker met goedkopere modellen TVs.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Verwijderd

Topicstarter
tv is nen SBR
en is aangesloten via zo een scart tussenstukje

Verwijderd

Topicstarter
tv is nen SBR
en is aangesloten via zo een scart tussenstukje

de gfx kaart is nen ASUS ATI 9250 om percies te zijn

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:07

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

SBR? Na wat Googlen kom ik dan allerlei TVs tegen die toch wel onder het motto "goedkoop" vallen. Verbeter me als ik het mis heb hoor.

Heb je de De grote TV-Out FAQ al doorgenomen?
Ik quote even een stukje er uit wat me te binnen schoot:
Werk niet via een SCARTblok.

Sommige tv's hebben geen S-Video in hun SCART-aansluiting (om geld te besparen of een of andere andere lullig reden :X)
Dus ik vrees...
Neem verder die FAQ even goed door voor je eigen informatie en verzeker je er van dat je, mbv de FAQ, alles goed hebt aangesloten en ook dat schakelaartje op het SCARTblok goed hebt staan.

[ Voor 17% gewijzigd door Ultraman op 08-07-2006 14:21 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Verwijderd

Topicstarter
ja de kans is groot dat dat ne goeikopen tv is, is ook maar gekregen.

en de grote faq heb ik al doorgenomen, als het daar in stond zo ik het hier niet posten he.

maar ik denk niet dat het perse aan den tv ligt. als ik mijn tft scherm aansluit en dan den tv kan ik het beeld wel op den tv kijgen. Het werkt alleen niet als ik opstart met den tv als enige monitor

Verwijderd

Topicstarter
echt niemand die een oplossing weet?
Pagina: 1