hotmailprobleem in outlook

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dieter87
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-07-2023
Mijn nonkel wil zijn hotmail emails ontvangen via outlook XP maar dit lukt niet!
Ik probeerde het dan eens met mijn gegevens in te stellen bij 'emailacount' en dit lukte wel!
Dan foutcode opgezocht,dat hij gaf voor zijn emailaccount, met hier de oplossing!
->Outlook 2002 ondersteunt slechts één Hotmail-service per profiel.
Ok, dit kan wel zijn maar als ik mijn account terug verwijder doet hij het nog altijd niet!
Hoe moet ik dit oplossen zodat zijn emailadres wel werkt en niet het mijne????

Specs:
Windows XP pro SP2
laptop HP nx 9420

[ Voor 17% gewijzigd door dieter87 op 07-07-2006 21:16 ]

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Ik geloof dat hotmail enkel in Outlook gebruikt kon worden bij oudere accounts waarbij dat is ingesteld voordat men besloot daarmee te stoppen...

Edit: linkje: http://www.webwereld.nl/articles/13584

Dus waarschijnlijk heeft je oom een vrij recent hotmail-adres, of heeft het eerder wel gewerkt?

Gevonden op de eerste hit op "hotmail outlook express" bij google...

[ Voor 50% gewijzigd door CodeCaster op 07-07-2006 21:19 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• dieter87
CodeCaster schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 21:14:
Ik geloof dat hotmail enkel in Outlook gebruikt kon worden bij oudere accounts waarbij dat is ingesteld voordat men besloot daarmee te stoppen...

Edit: linkje: http://www.webwereld.nl/articles/13584

Dus waarschijnlijk heeft je oom een vrij recent hotmail-adres, of heeft het eerder wel gewerkt?

Gevonden op de eerste hit op "hotmail outlook express" bij google...
HIj heeft idd een vrij recentelijk account en de mijne is al een paar jaar oud. Daarom dat het bij mijn broer ook niet lukt.
Dus er bestaat dus geen enkele oplossing om zijn emails in outlook WEL nog te kunnen ontvangen? Of waar kun je die plug-in dan kopen, downloaden?
Welke droevig support van microsoft! Van compatibiliteit in eigen producten gesproken!!!

[ Voor 4% gewijzigd door dieter87 op 07-07-2006 21:28 ]

• RC2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:20

RC2

Resistance is futile

andere oplossing is gmail gebruiken of een programma wat webmail via pop3 uitleest. Namen ben ik even kwijt maar ze zijn er wel.
Persoonlijk ga ik voor gmail. 2 gb opslag zodat je allemail kan laten staan online en er altijd bij kan vanaf een andere pc en toch met een email programma zoals outlook kan werken.

Who wants to life forever anyway...

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Binnenkort gaan alle e-mailadressen over naar Windows Live, met het programma Windows Live Mail Desktop kan je dan je Hotmail (evenals POP-boxen) uitlezen. :)

We are shaping the future

Verwijderd

RC2 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 22:15:
andere oplossing is gmail gebruiken of een programma wat webmail via pop3 uitleest. Namen ben ik even kwijt maar ze zijn er wel.
Freepops

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik dacht dat je geen gewone hotmails meer kon ophalen in outlook? Alleen hotmail plus toch?

• dieter87
Dj-sannieboy schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 23:18:
Ik dacht dat je geen gewone hotmails meer kon ophalen in outlook? Alleen hotmail plus toch?
Toch wel! Het lukt perfect met mijn e-mailadres.
Pagina: 1