Verkeerd bracket voor S939 koeler?

Pagina: 1
Acties:

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-02 20:21
Hoi

Zojuist een socket 939 koeler ontvangen (de Coolermaster E1U-N7BCC-03-GP, S939, 1U), maar deze past mooi niet in mijn bracket waar alles mee vast zit op het moederbord.

Iemand enig idee of ik een ander bracket moet bestellen o.i.d? Het moederbord wat ik heb (ASUS A8N-VM) kan alleen overweg met brackets welke maar 2 gaten nodig hebben.

Tis trouwens een workstation bord (een test servertje) dus dat zou het probleem kunnen zijn. Als het niet anders is moet er maar een goedkope Tyan in ofzo, maar als het niet hoeft...

Iemand hier ervaring mee?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:12
Welk moederbord heb je :?
Volgens Coolermaster is er een optional bracket voor verkrijgbaar, de K8-RM-F1.

Het gaat dus om deze koeler:
Afbeeldingslocatie: http://ecd.coolermaster.com/products/images/E1U-N7BCC-03.gif

En dit is de optionele bracket voor op het moederbord:
Afbeeldingslocatie: http://ecd.coolermaster.com/products/images/K8-RM-F1.gif

De optionele bracket is o.a. hier te koop :)

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-02 20:21
Bedankt voor je reactie. Moederbord staat vermeld in de topistart (ASUS A8N-VM).

Mooi kloten, moet ik voor een stuk plastic t.w.v. 2 euro even 8 euro verzendkosten betalen aangezien er hier in de buurt geen shop zit die ze kan kopen / bestellen voor me :S

Maargoed had ik ook maar beter moeten zoeken voordat ik die koeler kocht ;)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:12
m33p schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 13:12:
Bedankt voor je reactie. Moederbord staat vermeld in de topistart (ASUS A8N-VM).

Mooi kloten, moet ik voor een stuk plastic t.w.v. 2 euro even 8 euro verzendkosten betalen aangezien er hier in de buurt geen shop zit die ze kan kopen / bestellen voor me :S

Maargoed had ik ook maar beter moeten zoeken voordat ik die koeler kocht ;)
Oh, over dat moederbord heb ik dan heen gelezen :X :P
Wat betreft de kosten: afhankelijk van de verpakking van dat ding moet het wel in een bubbelwrap enveloppe passen. Wellicht wil een van de shops uit de Pricewatch dit wel voor je doen als je het vraagt.