Toon posts:

[IIS] Maximale grootte instellen van een ftp-map

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier en daar al wat gezocht, maar ik kan niet vinden of het mogelijk is om de maximale grootte van een ftp-map (binnen de ftp-server) in te stellen binnen IIS. Wellicht kan iemand meer ervaring met IIS mij hier meer over vertellen?

Edit:

Het gebruikte besturingssysteem is 'Windows Server 2003 Standaard Edition' en er wordt gebruik gemaakt van ntfs-partities.
Zelf heb ik geprobeerd om via folder -> properties een limiet in te stellen, maar bij de properties kon ik een dergelijke funktionaliteit niet terugvinden. Tevens heb ik geprobeerd om binnen de ftp-manager zelf iets in te stellen van een limiet, maar ook daar kon ik geen funktionaliteit vinden om een limiet in te stellen. Tot slot heb ik zowel google als got gebruikt met zoektermen als 'folder directory max size, size limit etc.' maar ook dat leverde niets op.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2006 11:01 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Jahoor Windows 2000 en hoger kent iets moois genaamd Quota's, en daarmee kan je per user maximale diskspace instellen :P Mits je het NTFS bestandssysteem gebruikt uiteraard :)

Vermeld nog even je OS, elke versie van Windows bevat namelijk een andere versie van IIS.
Wat heb je zelf verder al geprobeerd? Advies op GoT is niet als een helpdesk, waar je je vraag dumpt en stap voor stap aan het handje wordt genomen naar een oplossing. We willen graag initiatief van jouw zijde zien. Dat ontbreekt jammergenoeg.Gelukkig is er een Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif-knop, waarmee je je startpost nog wat kan uitbreiden. Lees ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even goed door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

maximale grootte van een ftp map.. hmm dat kan met 3rd party quota software.. of je kan een aparte partitie maken met gewenste grootte

of R2 gebruiken die een quota manager heeft nu, en die werkt perfect.

groet

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn vraag m.b.v. quota's kunnen oplossen. Bedankt voor de antwoorden.