[parkeerplaats huren] prijsindicatie ?

Pagina: 1
Acties:
  • 7.952 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:59
Mijn vriendin en ik hebben een appartement gekocht met daarbij 1 parkeerplaats onder de grond. Deze moest er los bijgekocht worden. Helaas was er alleen de mogelijkheid om er 1 te kopen. het probleem is dat wij 2 auto's hebben en aangezien we in het centrum zitten is parkeerruimte een schaars goed en duur.

Nu is er de toevallig de mogelijkheid om er nog 1 parkeerplaats bij te huren van een medebewoner van het appartement. Nu hebben wij zeker interesse, maar wat voor prijs per maand of per jaar kan redelijk worden genoemd ? Ik heb hier geen flauw benul van.

Ik heb wel vergeleken met een Q-parking abonnement. Deze zit toevallig op 100 meter afstand en een jaarabonnement kost daar € 835,- (24 uur per dag, 7 daags), ofwel € 70,- per maand. Is elke prijs onder deze € 70,- per maand redelijk of moet het maximaal de helft zijn? Ik hoor vanavond nog wat de prijs zal worden.

De parkeerplaatsen onder het appartement zijn overigens priveplekken op nummer, beveiligd door een stalen hekwerk, alleen te openen d.m.v. een afstandsbediening (wat overigens erg goed bevalt. We hebben geloot en ik won weer eens :) )

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-04 10:47
Dat hangt er helemaal van af wat jullie er voor over hebben.

Ik zou €50.- /maand redelijk vinden (zwart?) en een opzegtermijn van twee maanden.

Abort, Retry, Quake ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
gheghe

gelukspenis :P

waar is dit btw ?

Je noemt een aantal voordelen van de eigen parkeerplaats. Plus het feit dat het dichterbij is en van je buren/bekende. Dit zal zeker een meerwaarde bieden. Ik zal in ieder geval niet boven de prijs van de concurrent gaan zitten.

Weet je nog niets of werd er gevraagd wat je ervoor over hebt? Je kan ook de desbetreffende persoon een voorstel laten doen. Als hij met 40/50 euro over de brug komt is dat vrij netjes. Ik zou persoonlijk 50 euro als maximaal aanhouden.

Mocht het vrij hoog zijn valt er altijd over te praten. Je hoeft je niet aangevallen te voelen maar je kan best rustig vertellen dat het bij de q 70 euro per maand is en dat je naar jouw idee 45 euro in de maand een net bedrag vindt. Niet mee eens, huur je er daar gewoon 1. Ik bedoel als die persoon geen auto heeft is het mooi meegenomen, als hij teveel vraagt doe jij het niet krijgt ie helemaal niets. Houdt daar dus rekening mee. Ik zou bij 30 euro beginnen oid.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:44

Dido

heforshe

Voor de helft van die 70 kun je de hypotheek over die gekochte parkeerplaats al niet eens betalen, de eigenaar zou wel gek zijn :)

Als de eigenaar slim is heeft ie ook 100 meter verderop gecheckt en geconcludeerd dat hij moet concurreren met 70 euro per maand 100 meter verderop. Dan is 70 euro per maand in het pand zelf niet zo heel gek, lijkt me...
Mocht het vrij hoog zijn valt er altijd over te praten. Je hoeft je niet aangevallen te voelen maar je kan best rustig vertellen dat het bij de q 70 euro per maand is en dat je naar jouw idee 45 euro in de maand een net bedrag vindt. Niet mee eens, huur je er daar gewoon 1.
En betaal je ipv 45 euro 70 euro in de maand en parkeer je niet in je eigen pand. Welk een voordeel!

Waarom is het alleen redelijk als die andere eigenaar ver onder de marktprijs gaat zitten? Omdat je je geld alleen aan (grote) bedrijven uit wilt geven? Ik snap niet waar die 45 euro vandaan komt.

Ik kon zelf enige tijd terug een huis kopen, ook zo'n constructie. Koopprijs van de parkeerplaats was 12.500 euro. Alleen al de hypotheekrente daarover is minimaal 500 per jaar (4%), dus als iemand er niet flink meer dan dat voor over heeft, dan parkeert ie maar ergens anders.
Ik bedoel als die persoon geen auto heeft is het mooi meegenomen, als hij teveel vraagt doe jij het niet krijgt ie helemaal niets. Houdt daar dus rekening mee. Ik zou bij 30 euro beginnen oid.
Basisprincipe economie: vraag en aanbod. Er zijn nu eenmaal meer gezinnen met twee auto's dan zonder auto, heb ik het idee. Als de TS er niet wil parkeren, komt er wel een ander.

[ Voor 64% gewijzigd door Dido op 07-07-2006 17:54 ]

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151099

Viper_74 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 17:48:
gheghe

waar is dit btw ?

Je noemt een aantal voordelen van de eigen parkeerplaats. Plus het feit dat het dichterbij is en van je buren/bekende. Dit zal zeker een meerwaarde bieden. Ik zal in ieder geval niet boven de prijs van de concurrent gaan zitten.

Weet je nog niets of werd er gevraagd wat je ervoor over hebt? Je kan ook de desbetreffende persoon een voorstel laten doen. Als hij met 40/50 euro over de brug komt is dat vrij netjes. Ik zou persoonlijk 50 euro als maximaal aanhouden.

Mocht het vrij hoog zijn valt er altijd over te praten. Je hoeft je niet aangevallen te voelen maar je kan best rustig vertellen dat het bij de q 70 euro per maand is en dat je naar jouw idee 45 euro in de maand een net bedrag vindt. Niet mee eens, huur je er daar gewoon 1. Ik bedoel als die persoon geen auto heeft is het mooi meegenomen, als hij teveel vraagt doe jij het niet krijgt ie helemaal niets. Houdt daar dus rekening mee. Ik zou bij 30 euro beginnen oid.

alles wat diegene krijgt is meegenomen.

maar wat heb jij voor die ene plaats betaald toen je hem kocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Laatst online: 13:44

Dido

heforshe

Anoniem: 151099 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 17:51:
alles wat diegene krijgt is meegenomen.
Ik schat e.e.a. misschien helemaal verkeerd in, maar deze uitspraak gaat alleen op als we het hebben over een wijk in Nederland waar de TS de enige is met twee auto's en het zogezegd stikt van de mensen zonder auto. Ik ben nog niet veel van die wijken tegengekomen, en zeker geen nieuwbouwwijken met inpandige parkeergelegenheid. Waar ik naar ee huis keek vertelde de makelaar dat veel mensen hem vroegen naar de mogelijkheid er een tweede parkeerplaats bij te kopen. Als ik mijn parkeerplaats had verhuurd had ik toch minimaal mijn hypotheekrente er dubbel en dwars uitgehaald.

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
aZuL2001 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 17:45:
Dat hangt er helemaal van af wat jullie er voor over hebben.

Ik zou €50.- /maand redelijk vinden (zwart?) en een opzegtermijn van twee maanden.
Ik had het er net met mijn vriendin over en wij vonden € 45,- ook wel redelijk.
Viper_74 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 17:48:
gheghe

waar is dit btw ?
Hou ik nog even voor me, maar je kunt er binnen 25 minuten zijn (als ik de woonplaats in je profiel bekijk :) )

Er is nog geen enkel bod gedaan, ik spreek de persoon vanavond pas. Er zijn echter wel meer kapers op de kust, wij hebben het voordeel dat we de 1e zijn.
Dido schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 17:49:
Voor de helft van die 70 kun je de hypotheek over die gekochte parkeerplaats al niet eens betalen, de eigenaar zou wel gek zijn :)

Als de eigenaar slim is heeft ie ook 100 meter verderop gecheckt en geconcludeerd dat hij moet concurreren met 70 euro per maand 100 meter verderop. Dan is 70 euro per maand in het pand zelf niet zo heel gek, lijkt me...

[...]

En betaal je ipv 45 euro 70 euro in de maand en parkeer je niet in je eigen pand. Welk een voordeel!

Waarom is het alleen redelijk als die andere eigenaar ver onder de marktprijs gaat zitten? Omdat je je geld alleen aan (grote) bedrijven uit wilt geven? Ik snap niet waar die 45 euro vandaan komt.

Ik kon zelf enige tijd terug een huis kopen, ook zo'n constructie. Koopprijs van de parkeerplaats was 12.500 euro. Alleen al de hypotheekrente daarover is minimaal 500 per jaar (4%), dus als iemand er niet flink meer dan dat voor over heeft, dan parkeert ie maar ergens anders.

[...]

Basisprincipe economie: vraag en aanbod. Er zijn nu eenmaal meer gezinnen met twee auto's dan zonder auto, heb ik het idee. Als de TS er niet wil parkeren, komt er wel een ander.
Ja, hopen dat de verkoper dat niet zo ziet. De waarde van de parkeerplaats is exact € 12.500,- en dan komt jouw rekenvoorbeeld wel mooi naar boven bij een rente van 4%. Als alleen de rente betaald hoeft te worden, zou het € 41/42,- kosten. Is een optie die voor te leggen is. Dan zitten we nog netjes bij het bedrag van € 45/50,- p/m.
Dido schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 17:56:
[...]

Ik schat e.e.a. misschien helemaal verkeerd in, maar deze uitspraak gaat alleen op als we het hebben over een wijk in Nederland waar de TS de enige is met twee auto's en het zogezegd stikt van de mensen zonder auto. Ik ben nog niet veel van die wijken tegengekomen, en zeker geen nieuwbouwwijken met inpandige parkeergelegenheid. Waar ik naar ee huis keek vertelde de makelaar dat veel mensen hem vroegen naar de mogelijkheid er een tweede parkeerplaats bij te kopen. Als ik mijn parkeerplaats had verhuurd had ik toch minimaal mijn hypotheekrente er dubbel en dwars uitgehaald.
Bij ons is er inderdaad een tekort aan ruimte. Veel bouwen in het centrum, maar vooral geen parkeergelegenheid creeren, of voor een extreem hoge prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Laatst online: 03-07 10:30

André

Analytics dude

€12.500 voor een parkeerplaats? Wij hebben hier exact hetzelfde alleen koop je een plek hier voor €2000. Het is alleen maar een plak beton tussen 4 lijntjes. En dan moet je nog €20 VVE betalen voor het onderhoud van de parkeergarage.

Is bedacht zodat het woonerf autoloos blijft en iedereen de auto dus onder het woonerf heeft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

SeatRider

Hips don't lie

Parkeerplaatsen in een afgesloten garage hier in Rotterdam doen tussen de 15 en 20k. Bij 4% rente over 15k betaal je daar dus jaarlijks 600 euro voor, dat is 50 per maand. Maar vergeet niet, dat de eigenaar die rente kan aftrekken en dus netto nog niet eens 30 euro betaalt. En hij profiteert van de stijgende marktwaarde. Kun je niet de plaats van hem of een andere buur overnemen, en gewoon je eigen hypotheek verhogen?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151099

SeatRider schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 09:19:
Parkeerplaatsen in een afgesloten garage hier in Rotterdam doen tussen de 15 en 20k. Bij 4% rente over 15k betaal je daar dus jaarlijks 600 euro voor, dat is 50 per maand. Maar vergeet niet, dat de eigenaar die rente kan aftrekken en dus netto nog niet eens 30 euro betaalt. En hij profiteert van de stijgende marktwaarde. Kun je niet de plaats van hem of een andere buur overnemen, en gewoon je eigen hypotheek verhogen?
eigen hypotheek verhogen is meer kosten dan alleen die 12.5K, dat zou leuk zijn als je ook een verbouwing doet, maar voor een extra parkeerplek zou ik dat niet doen.

want misschien kom je in de situatie dat je ineens maar 1 auto hebt, bij een huurcontract kan je dat makkelijker afzeggen, dan dat je die plek weer door moet verkopen.

als ik het zo bekijk lijkt me 50 euro redelijk, niet meer aangezien je buurman de aftrek kan genieten, (gebruik dit evt als onderhandel argument)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

SeatRider

Hips don't lie

Anoniem: 151099 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 09:50:
[...]
eigen hypotheek verhogen is meer kosten dan alleen die 12.5K, dat zou leuk zijn als je ook een verbouwing doet, maar voor een extra parkeerplek zou ik dat niet doen.
Tenzij je bij het afsluiten van de hypotheek gewoon het maximum hebt genomen, en de rest in depot hebt laten staan. Dan hoef je iig niet de hypo over te sluiten.
want misschien kom je in de situatie dat je ineens maar 1 auto hebt, bij een huurcontract kan je dat makkelijker afzeggen, dan dat je die plek weer door moet verkopen.
Met winst, hoogstwaarschijnlijk. Ja, lijkt me vervelend ;)
als ik het zo bekijk lijkt me 50 euro redelijk, niet meer aangezien je buurman de aftrek kan genieten, (gebruik dit evt als onderhandel argument)
Eensch.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-01-2023

Joepho

Le mec de la pomme (Newton)

ik woon zelf in een kleine stad onder mijn gebouw betaal ik 17,50€ per maand wat uiteraard heel goedkoop is, gemiddeld zijn mensen hier 60€/maand kwijt als ze alleen een garage huren ergens in de stad ...
ik denk dat je altijd iets lager kunt bieden gaat hij hier echt niet mee akkoord kun je altijd 70 bieden en anders ga je naar Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Hoe is dit nu eigenlijk afgelopen Smarron?

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik vind € 70,- eigenlijk wel een mooi bedrag. Dan ben je evenveel kwijt als in die andere garage, maar het is aan huis en veel veiliger. Dat zal de buurman toch wel accepteren? En anders kun je altijd iets omhoog.

Als ik die plek te huur had en iemand zou me € 40,- willen geven heb je kans dat ik hem liever helemaal niet verhuur. Dan maar wat verlies. Het hangt er wel vanaf hoe goed ik met die persoon op kan schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-07 21:15
met een BAR van 8% (wat erg redelijk is) zou je uitkomen op een jaarhuur van 12.500*0,08=1000. Wat een redelijk bedrag is verschilt natuurlijk per locatie. In het centrum van Amsterdam zijn genoeg P-plaatsen te vinden waar je 400 euro per maand voor mag betalen.

De waardering van een P-plaats op maaiveld is zo´n 7500 euro, een P-plaats in een gebouwde parkeervoorziening begint bij 12500 euro.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Roenie schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 09:53:
Ik vind € 70,- eigenlijk wel een mooi bedrag. Dan ben je evenveel kwijt als in die andere garage, maar het is aan huis en veel veiliger. Dat zal de buurman toch wel accepteren? En anders kun je altijd iets omhoog.

Als ik die plek te huur had en iemand zou me € 40,- willen geven heb je kans dat ik hem liever helemaal niet verhuur. Dan maar wat verlies. Het hangt er wel vanaf hoe goed ik met die persoon op kan schieten
In welke zin veiliger? Bij huis is natuurlijk het ideaalste, maar niet per definitie veiliger.
Meestal (letwel, meestal) is er bij Q-Park tijdens de normale openingstijden bezetting, wordt er gelet op abnormaliteiten (vreemd gedrag, zwervers worden eruit gezet e.d., garage wordt schoon gehouden en er worden controlle rondes gelopen (minimaal 1x per 2 uur).

Buiten de gewone openingstijden kan een abonnement houder ook gewoon binnen rijden. Het alarm op het gebouw wordt dan tijdelijk uitgeschakeld & de speedgate's gaan open.
Mocht om de één of andere reden er b.v. `s nachts alarm zijn komt en één persoon van Q-Park zelf & iemand van het beveiligingsbedrijf polshoogte nemen. Dat laatste vooral zie ik in een prive garage nog niet zo snel gebeuren.

En ik denk dat de TS het hier heeft over of Markt of Achterdedoelen ... klopt?

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
MadMarky schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 01:26:
Hoe is dit nu eigenlijk afgelopen Smarron?
Ik heb nog geen prijs te horen gekregen. Ik heb het wel besproken, maar de persoon in kwestie had er zelf nog niet echt over nagedacht (zo snel was ik er blijkbaar bij).

Waar het op neer komt: We krijgen de parkeerplaats hoogstwaarschijnlijk voor een zeer schappelijk bedrag. Ik had € 40,- op tafel gelegd en dat leek sowieso wel in orde. Hij wilde ook liever dat wij hem zouden krijgen dan iemand anders.

Ik hoor het nog wel een keer, waarschijnlijk pas bij de oplevering van zijn appartement (wat ergens in september is).
Roenie schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 09:53:

Sowieso verhuren, beter geld ontvangen dan geen geld ontvangen. Die keuze lijkt me simpel. Het betreft een algemene ruimte, dus onderhoud wordt toch wel gepleegd. Je kunt er dus niet slechter van worden. Nu nog een bedrag waarmee vraag en aanbod op elkaar afgestemd zijn.
argro schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 12:25:
met een BAR van 8% (wat erg redelijk is) zou je uitkomen op een jaarhuur van 12.500*0,08=1000. Wat een redelijk bedrag is verschilt natuurlijk per locatie. In het centrum van Amsterdam zijn genoeg P-plaatsen te vinden waar je 400 euro per maand voor mag betalen.

De waardering van een P-plaats op maaiveld is zo´n 7500 euro, een P-plaats in een gebouwde parkeervoorziening begint bij 12500 euro.
Dat gaat in dit geval niet echt op. Q-park kost nog minder. Dat heb ik als uitgangspunt genomen en lijkt me een goede vergelijking geven.
Soulfly schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 12:57:En ik denk dat de TS het hier heeft over of Markt of Achterdedoelen ... klopt?
Klopt, weinig steden die exact dat kosten bij Qpark. :z Er kan echt gekozen worden, aangezien ons appartement precies in het midden ligt op zo'n 100 meter lopen van beide parkeergarages. Beiden lijken erg goed beveiligd en zijn nog niet oud (4 jaar en 1 jaar ongeveer).

Maar een plek onder de grond is nog beter dus. Ik heb er opzich wel wat geld voor over, maar mijn vriendin heeft toch wel een limiet in gedachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roenie
  • Niet online
Soulfly schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 12:57:In welke zin veiliger? Bij huis is natuurlijk het ideaalste, maar niet per definitie veiliger....
Er wordt allereerst waarschijnlijk minder snel gereden door de groote en sociale controle. Ten tweede heb je minder last van volk dat met de deuren zwaait. En als het al gebeurd, weet je met vaste plaatsen wie het gedaan heeft. In een eigen garage is nu eenmaal iedereen minder anoniem. Mensen spreken elkaar aan op onveilig of asociaal gedrag.
Smarron schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 14:18:...Sowieso verhuren, beter geld ontvangen dan geen geld ontvangen...
Je gaat er dan vanuit dat geld het enige argument is om wel of niet te verhuren. Soms is het echter beter om geen geld te onvangen dan een fooi van iemand waarmee je niet zo goed op kunt schieten. Dat schreef ik in mijn post. Geld is niet zaligmakend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Roenie schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 16:03:
Je gaat er dan vanuit dat geld het enige argument is om wel of niet te verhuren. Soms is het echter beter om geen geld te onvangen dan een fooi van iemand waarmee je niet zo goed op kunt schieten. Dat schreef ik in mijn post. Geld is niet zaligmakend :)
Klopt ook wel, maar in ons geval gaat dat gelukkig niet op. We hebben de voorkeur zelfs, dus dat scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Roenie schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 16:03:
Er wordt allereerst waarschijnlijk minder snel gereden door de groote en sociale controle. Ten tweede heb je minder last van volk dat met de deuren zwaait. En als het al gebeurd, weet je met vaste plaatsen wie het gedaan heeft. In een eigen garage is nu eenmaal iedereen minder anoniem. Mensen spreken elkaar aan op onveilig of asociaal gedrag.
De betreffende beheerder zou dergelijke zaken (even afgezien van deuren zwaaien) in het oog dienen te houden. Het is ook diens verantwoordelijkheid om asociaal gedrag aan te spreken. Het kan zelfs resulteren in 't feit dat iemand die zich misdraagt per direct de garage mag verlaten. Gebeurd dat, dan worden ook omliggende garages ingelicht en is hij/zij ook daar niet welkom.

Wat betreft deuren zwaaien. Er zijn altijd plekken te vinden waar "contact" zo minimaal mogelijk kan zijn.
Smarron schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 14:18:
Klopt, weinig steden die exact dat kosten bij Qpark. :z Er kan echt gekozen worden, aangezien ons appartement precies in het midden ligt op zo'n 100 meter lopen van beide parkeergarages. Beiden lijken erg goed beveiligd en zijn nog niet oud (4 jaar en 1 jaar ongeveer).
Moah, ik ken de bedragen redelijk goed. Stukje achterliggende informatie, QPark is mijn werkgever.
Ik heb overigens eigenlijk verder niets zelf met die garages te maken.

Mocht je er met de buurman/vrouw niet uit kunnen komen is het geen slecht alternatief. Buiten de bezettingsuren wordt er doorgeschakeld naar de meldkamer waar ze de camerabeelden ook 24/7 zien. Mocht er onverhoopt iets gebeuren kan het altijd (niet per definitie direct) beelden terug gezocht worden.

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roenie
  • Niet online
Soulfly schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 22:15:
De betreffende beheerder zou dergelijke zaken (even afgezien van deuren zwaaien) in het oog dienen te houden. Het is ook diens verantwoordelijkheid om asociaal gedrag aan te spreken. Het kan zelfs resulteren in 't feit dat iemand die zich misdraagt per direct de garage mag verlaten. Gebeurd dat, dan worden ook omliggende garages ingelicht en is hij/zij ook daar niet welkom.

Wat betreft deuren zwaaien. Er zijn altijd plekken te vinden waar "contact" zo minimaal mogelijk kan zijn....
Leuk en aardig, maar ik heb meer vertrouwen in de sociale controle en verbondenheid in een eigen garage van een huizenblok, dan de opmerkzaamheid en actiebereidheid van een commerciele organisatie als Q-park. Op papier klinkt het natuurlijk wel mooi en ik snap dat je commerciele uitbaters verdedigd, maar zo werkt het natuurlijk wel. Wat betreft rustige plekjes geldt dit natuurlijk ook voor de eigen garage. Sterker nog, dit is minder noodzaak omdat het uberhaupt rustiger is. Je suggestie vind ik dan ook een oplossing voor iets dat je in een eigen garage niet tegen komt, symptoombestreiding zo je wilt.

Al zou de TS hetzelfde tarief moeten betalen als in Q-Park, dan nog lijkt het me veel verstandiger om het aanbod van de buren aan te nemen.
Pagina: 1