Toon posts:

Sitecom WL 109 configuratieprobleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb van iemand een wireless sitecom WL 109 gekregen, die hem zelf nooit gebruikt en/of werkend heeft gekregen. Mijn probleem is dat ik niet in het setupmenu van dit modem kan komen: uiteraard toets ik het ingangsadres in de browser ( 192.168.0.1) en vul vervolgens de standaard inloggevens in:
username: admin
password: password

dit zoals in het boekje staat aangegeven. Maar het modem accepteert deze inloggegevens steeds niet, zodat ik niet verder kan met configureren. Ik heb het modem gereset naar fabrieksinstellingen, zodat ook een veranderd password zou moeten worden gereset naar het oorspronkelijke "password"

so i'm a bit at a loss. Volgens mij werkt het modem op zich prima, er naar pingen gaat ook goed en snel, en alle lampjes die zouden moeten werken, werken ook.

Iemand misschien een idee ?

Sorry, ik had dit moeten posten in Netwerk merk ik nu. Kan iemand van de mods dit even wijzigen ?

Edit: ik ben er al achter denk ik : Ik heb me niet gerealiseerd dat de WL 109 een ISDN modem is, de gulle gever heeft nml ISDN, en ik heb zelf analoog. vandaar het configuratiemenu wel op de een of andere manier onbereikbaar zal blijven als je via een analoge lijn probeert in te loggen bij het modem. Wel jammer, ik had wel eens wireless willen proberen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2006 18:36 ]