Toon posts:

Gebroken link?? Administratief Beheer binnen Beheer IPB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou werkt IPB beheer goed, maar nou zorgt de link naar Administratief Beheer ineens weer een gebroken link:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sorry! Deze pagina is niet beschikbaar
Uw Mijn KPN sessie is verlopen
Uw bookmark werkte niet
U bent een gebroken link gevolgd

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod
Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tatio
Sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat

Ga naar home en log opnieuw in
Ga naar home en gebruik 'zoek'
Meld een gebroken link
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Iemand dit ook al gezien of heb ik dit alleen ?

• Repec
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-10-2025
Dat wil nog wel eens voorkomen. Gewoon naar de vorige pagina gaan en nogmaals proberen.
Vaak doet hij het dan wel.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

:X
alleen is dat gebruik van een standaard broodtekstfiller ( de bekende lorem ipsum tekst) wel heel erg triest...

[ Voor 3% gewijzigd door alt-92 op 08-07-2006 13:53 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Repec schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 13:47:
Dat wil nog wel eens voorkomen. Gewoon naar de vorige pagina gaan en nogmaals proberen.
Vaak doet hij het dan wel.
Dat lukte helaas niet... en vandaag (8 julli 2006) is het nog steeds niet mogelijk om 'Administratief Beheer' te bereiken
https://www.kpn.com/kpn/r...page=1336129/omid=1148779