Toon posts:

Xbox360 Transcode360 is niet aanroepbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello Allemaal,

Ik heb een xbox360 en een pc met media center 2005. Nu heb ik transcode360 geinstalleerd om zo via mijn xbox360 divx/xvid en dergelijke af te kunnen spelen. Alles gaat goed totdat ik het bestand af wil spelen.

Je moet dan op het bestand gaan staan binnen media center en dan voor ..more kiezen. Daar staat dan een icoontje voor transcode.
MAAR TOT MIJN GROTE ERGENIS kan ik dat icoontje niet selecteren :( :( :(

nergens op tweakers vindt ik iemand met hetzelfde probleem... ook niet op http://runtime360.com/

Ik hoop dat jullie mij een tip kunnen geven.

greetz

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11 12:50
ik ben benieuwd naar je probleem en oplossing, want ik ga volgende week ook mce installeren met dit doel ;)

• moto-moi
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dit lijkt me het schoolvoorbeeld van een vraag, dus ik move hem even naar Spielerij - Problemen & Vragen :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Topicstarter
Yep terecht...

Alleen hier is het zo rustig :) dus krijg ik geen antwoord...

Ik heb net MCE weer opnieuw geinstalleerd en ga het weer proberen van "scratch" werkend te krijgen

Verwijderd

Topicstarter
Na een complete nieuwe install van Windows MCE en het installeren van elk pakketje heb ik het werkend gekregen

misschien vorige keer iets fout gedaan?? wat niet herstelbaar was...

maar helemaal top nu!!

• DarkChylde
  • Laatst online: 30-11 12:50
Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 01:15:
Na een complete nieuwe install van Windows MCE en het installeren van elk pakketje heb ik het werkend gekregen

misschien vorige keer iets fout gedaan?? wat niet herstelbaar was...

maar helemaal top nu!!
zou je een korte beschrijving kunnen geven van wat je allemaal geinstalleerd hebt O-)
ik wil dit nl ook vanavond doen :o
Pagina: 1