Hallo, Ik ben bezig met een hele lang subquery die alleen op het meest geneste deel niet lijkt te werken. Ik heb zitten google'en en hier rondgekeken, op de mysql site, zit er nu een 2 uur mee te stoeien, maar geen resultaat.
In dit deel van de query zitten 2 SELECT statements die afzonderlijk elk WEL werken, maar niet bij elkaar genest.
De Query:
SELECT actrooster.activiteitid FROM actrooster WHERE actrooster.tijdstip=ANY (SELECT klastijdstippen.tijdstip FROM klastijdstippen WHERE klastijdstippen.klas='3a');
De tabelstructuren:
Actrooster
---------------
tijdstip VARCHAR(20
volgorde INT
activiteitid INT
Klastijdstippen
-----------------
klas VARCHAR(10)
tijdstip VARCHAR(20)
Ik heb al van alles geprobeerd, gewoon zonder de ANY, of met een IN, in een DISTINCT vorm...tot nu nog niets...:(...ik eet mijn schoen op..iemand een idee?
In dit deel van de query zitten 2 SELECT statements die afzonderlijk elk WEL werken, maar niet bij elkaar genest.
De Query:
SELECT actrooster.activiteitid FROM actrooster WHERE actrooster.tijdstip=ANY (SELECT klastijdstippen.tijdstip FROM klastijdstippen WHERE klastijdstippen.klas='3a');
De tabelstructuren:
Actrooster
---------------
tijdstip VARCHAR(20
volgorde INT
activiteitid INT
Klastijdstippen
-----------------
klas VARCHAR(10)
tijdstip VARCHAR(20)
Ik heb al van alles geprobeerd, gewoon zonder de ANY, of met een IN, in een DISTINCT vorm...tot nu nog niets...:(...ik eet mijn schoen op..iemand een idee?