Community link

Pagina: 1
Acties:

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-02 22:13
Geachte tweakers.net,

Ik vroeg me af of het mogelijk is, om de Community link die linked naar de Gathering of Tweakers.net - Forum index in hetzelfde venster geopend kon worden.
Dit is namenlijk wel het geval als men vanuit de Gathering of Tweakers.net - Forum index op de tweakers.net link klikt.

Ik vind het namenlijk (persoonlijk) lichtelijk irritant dat het forum in een nieuw venster wordt geopend waardoor je het FP venster weer moet sluiten..

Of is dit met opzet zo gedaan ?

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

[search=community] :)

Zie bijvoorbeeld Gedrag van links op frontpage en GoT inconsequent - ik mag aannemen dat het ondertussen inderdaad op de devtrack staat, want dit is bepaald niet de eerste keer dat hierom wordt gevraagd :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Kaspers
Ik zag dat er inderdaad een topic uit 2004 over hetzelfde onderwerp, misschien wordt er nu nog een keer naar gekeken.

Ik zie dat devtrack een bugtracking systeem is, maar ik wil het meer aangeven als feature..
Dus een mogelijke oplossing zou een optie in de layout setting van de FP zijn ?

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Als je een bugmelding ingeeft kan je type 'feat' aangeven. Dan is het duidelijk dat het niet om het verhelpen van een technisch probleem gaat :)

Check ajb wel even of er niet al een melding over dit onderwerp is. Dubbele topics vinden we niet (altijd even) erg, maar dubbele meldingen op de devtrack zijn simpelweg niet handig :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Kaspers
Volgens mij is het nog erger geworden :P.
De TWEAKERS.NET link in GoT opend nu ook al in een nieuw venster ;(...

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Kaspers schreef op zondag 09 juli 2006 @ 00:28:
Volgens mij is het nog erger geworden :P.
De TWEAKERS.NET link in GoT opend nu ook al in een nieuw venster ;(...
Da's wat anders. MyReact > Voorkeuren > Open externe links in nieuw venster? ;)

• Kaspers
Excuses :7..
Pagina: 1