Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Kort vraagje:
TomTom Navigator (PDA) 5.2 herkent mijn Canadese map niet.. Als ik TomTom start, komt er in het keuzemenu (Wissel Kaart) alleen Benelux te staan.. Is er nog een extra handeling die je moet verrichten om de kaart toe te voegen of iets dergelijks? In de root van het kaartje staat gewoon de folder Canada-map..

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Je moet de map in de zelfde map zetten waarin benelux ook staat. Maak anders ff een screenshot hoe het er bij jou bij staat. Misschien dat we je dan beter kunnen helpen.

• insan1ty
Alleen canada op het sd kaartje:
Afbeeldingslocatie: http://www.smsmonster.nl/files/tt_canada2.jpg

Benelux erbij gezet, even checken:
Afbeeldingslocatie: http://www.smsmonster.nl/files/tt_canada.jpg

Nope:
Afbeeldingslocatie: http://www.smsmonster.nl/files/alleen_bnl.jpg

[ Voor 71% gewijzigd door insan1ty op 07-07-2006 16:49 ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
insan1ty schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 16:47:
Alleen canada op het sd kaartje:
[afbeelding]

Benelux erbij gezet, even checken:
[afbeelding]

Nope:
[afbeelding]
Ah kijk. zo moet ie niet. Je moet hem ook in de tomtom folder zetten. Ik heb hem voor de zekerheid ook in de root staan. Moet je even het zelfde neer zetten zoals ik het heb gedaan, misschien dat hij het dan wel doet!

Afbeeldingslocatie: http://img194.imageshack.us/img194/583/help7ag.jpg

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:04
zo aan de bestandsgrootte te zien is het mogelijk dat je een aantal bestand mist?
Duitsland is al 275mb!

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

• insan1ty
DaannO schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 17:03:
[...]

Ah kijk. zo moet ie niet. Je moet hem ook in de tomtom folder zetten. Ik heb hem voor de zekerheid ook in de root staan. Moet je even het zelfde neer zetten zoals ik het heb gedaan, misschien dat hij het dan wel doet!

[afbeelding]
Nope, lijkt niet te werken.. Maar ik draai tomtom vanaf mn ingebouwde geheugen ipv mn SD-kaart.. Wat gek is dat als ik ze allebei in de root zet, dat Benelux het wel doet en Canada niet.. Als ik ze allebei in een map TomTom zet op mn SD-kaart krijg ik de melding "Geen kaarten gevonden!".

Ik kan de kaart dus niet in mn geheugen op mn PDA zetten omdat die kaart daar te groot voor is..

[ Voor 8% gewijzigd door insan1ty op 07-07-2006 17:17 ]

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
De kaarten zouden mutatis mutandis dezelfde files moeten hebben. Als ik het zo gauw zie is de .pna file fout, die zou veel groter moeten zijn.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• pwhooftman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-08 18:01
De Benelux map hoeft NIET ook in de TomTom map staan, hij hoort in de root van de Storage Card.

De grootte van de bestanden is correct (er zijn veel minder wegen in Canada dan in Duitsland hoor...)

Kijk in het .pna bestand met bijvoorbeedl kladblok. Op de derde regel staat het versienummer van de kaart. Ik denk dat het versienummer niet overeen komt met die van de Benelux map. Wellicht komt het daardoor.

• insan1ty
Goed, heb net even naar die .pna files gekeken:
Bij de benelux-map stond er 566, bij canada 562. Veranderd, geen effect.. Vervolgens heb ik de mutatis mutandis methode toegepast, zelfde bestanden in elke map. Wederom geen effect.. (Is dit case-sensitive?) Wat doen die andere regels in de .pna files?
ID=Benelux.PNA
1024972410
566
ID=Canada.PNA
910803495
566

[ Voor 21% gewijzigd door insan1ty op 07-07-2006 21:14 ]

• pwhooftman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-08 18:01
mmmm, vreemd. is PDA (K:) je SD kaartje?

- kun je eens proberen de TomTom folder met het Navigator programma naar de SD kaart te kopieren , en Navigator vanuit daar te starten
- Betreft het een officiele TTN versie ?
- open \My Documents\TomTom\Currentmap.dat eens met kladblok en vervang het pad naar de benelux map eens naar de Canada map en kijk eens wat er gebeurt. (eerst TTN wel sluiten)
- De PDA eens rebooten?

Verwijderd

Insan1ty heb je dit probleem opgelost? Heb namelijk precies hetzelfde probleem zelf...

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
566 en 562 klinken als versienummers. Wat vindt HOME ervan?

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Pagina: 1