[T/S] Onbekende Harman/Kardon Driver

Pagina: 1
Acties:

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Topicstarter
Ik zit met een vaag 'probleem'. Ik kan van geen enkele Harman Kardon speaker informatie op internet vinden mbt. de Qts, Vas en de rest van de Thiele/Small specs.

In het bijzonder ben ik geinteresseerd in de specs van onderstaande speakers, afkomstig uit een BMW Z3. Er staat geen driverinformatie over HK in WinISD, en ook niet op www.thielesmall.com

Ik heb wat afbeeldingen bijgevoegd mocht iemand meer informatie kunnen geven mbt. deze drivers.

Magneetzijde
code:
1
2
3
BMW 65.13 - 8 399 656
E4595.J c harman/kardon
       30W         2Ohm

Afbeeldingslocatie: http://img99.imageshack.us/img99/4557/picture0055ts.jpg

Voorkant
Afbeeldingslocatie: http://img241.imageshack.us/img241/6163/picture0062fv.jpg

Alvast mijn dank.

edit
Heb reeds een topicreport gemaakt van de vage topictitel, excuses.

[ Voor 6% gewijzigd door Scyth op 07-07-2006 15:50 ]

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2025
kan je niet helpen, maar vanwaar de interesse?

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

• Scyth

Scyth

Fat finger, three beer

Topicstarter
Jivecar schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 16:47:
kan je niet helpen, maar vanwaar de interesse?
We hebben de speakers in de auto vervangen voor een betere, en dus zijn deze over. Paps stelde deze speakers beschikbaar voor gebruik in mijn Krat Radio, en dus wil ik een geschikte behuizing voor de jongens.

Ze passen toevallig precies met de kont in een 125mm PVC pijp, en door een beetje vogelen met een verplaatsbare afsluiting heb ik de inhoud van de PVC pijp en dus de inhoud van de kist kunnen bepalen. Beetje een mammoet/man-met-knuppel manier, maar het werkt wel goed genoeg. Veel bas kan je toch vergeten uit een bierkrat :/

Edit
Mijn vermoeden is dat óf H/K geeft geen specs van hun drivers vrij, of alle drivers worden door een ander merk gefabriceerd, en herlabeld door H/K. Ik kan werkelijk niet één TSP diagram vinden van welke H/K driver dan ook!

[ Voor 14% gewijzigd door Scyth op 07-07-2006 17:35 ]

Dell Studio XPS 16

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-02 20:29
Titelfix

Als ze alleen meet hun "kont" (de magneet) in een buis zitten, maakt het volume erachter natuurlijk niet uit. Als het goed is beweegt de lucht daar namelijk niet. Het volume is wel van belang als de (achterkant van) de drive dat volume raakt.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

• Scyth

Scyth

Fat finger, three beer

Topicstarter
DeeD2k2 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 17:59:
Titelfix

Als ze alleen meet hun "kont" (de magneet) in een buis zitten, maakt het volume erachter natuurlijk niet uit. Als het goed is beweegt de lucht daar namelijk niet. Het volume is wel van belang als de (achterkant van) de drive dat volume raakt.
Okee, misschien een beetje onduidelijk, maar de hele driver valt dus precies in de buis; en komt dus ook de achterkant van de conus in aanraking met die lucht :)

Still, T/S zou er op prijs gesteld worden, ik heb nog lang gezocht, alleen ik kan écht niets vinden :X

Dell Studio XPS 16

Verwijderd

Ik heb zelf een z3 en ken deze drivers ook :+ en laat nou net zijn dat ik weet dat die parameters ergens staan op internet. Maar waar ook alweer :X . Ingeval zoek op google ofzo naar: bmw z3 sound / hifi / ice. etc. meestal kom je op die amerikaanse sites uit waar ze al vele dingen hebben verandert aan hun z3 en ook weten hoewat er allemaal standaard inzat.
Ik heb toch geen ruk te doen dus ik zoek wel ff mee ;) .
Pagina: 1