[iPod 5G] Speling in de voorkant

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brada
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-02 15:28
Beste tweakers,

Ik heb nu al een iPod 5G sinds die te koop kwam maar laatst viel mij op dat er speling in de bovenkant zit. Met de bovenkant bedoel ik dus eigenlijk de plastic voorkant. Als ik van de zijkant hier kracht op zet geeft hij zeker een halve milimeter mee in beide richtingen (rachts en links als je hem gewoon vast hebt). Het klinkt weinig maar ik vind het toch best een creepy idee dat de voorkant nu gewoon kan bewegen en dat mischien zelfs een keer de hele voorkant eraf valt.

Opzig zit de iPod nog in de garantieperiode van 1 jaar dus zou ik hem kunnen opsturen voor garantie? en zijn er andere tweakers met hetzelfde probleem?

Waarom heeft een computer geen versnellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb je hem toevallig laten vallen? Zo niet dan valt dit gewoon onder de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brada
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-02 15:28
RoD schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 15:37:
Heb je hem toevallig laten vallen? Zo niet dan valt dit gewoon onder de garantie.
Nee hij is nooit gevallen, een vriend heeft hem wel een keer tegen een muur aangestoten (vraag me niet hoe) maar toen zat die speling er nog niet in want dat was al zo ongeveer twee maanden geleden en die speling zit er pas sinds 1 week in.
Dus dan word het maar eens tijd voor een bezoekje aan de apple store.

[ Voor 14% gewijzigd door brada op 07-07-2006 15:52 ]

Waarom heeft een computer geen versnellingen?