Tekst in bold eruithalen

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• DriesA
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-07 16:34
Hey,

Ik heb een zeer lange lijst van records in Microsoft Excel. In elk record staat tekst, waarvan het eerste deel in bold, en (gescheiden door een "-"teken) het tweede deel gewone tekst. Bijvoorbeeld:

enkele woorden- meer tekst
andere woorden- andere tekst

Dit staat allemaal in kolom A. Nu had ik graag de vette tekst in één kolom, en de andere tekst in een ander kolom. Het scheidingsteken mag verdwijnen. De lengte van de tekst varieert steeds, dus ofwel moet ik een selectie maken op basis van het scheidingsteken, of wel op basis van de opmaak van de tekst.

Maar ik weet eigenlijk in de twee gevallen niet hoe ik dit moet doen. Kan iemand me in de juiste richting wijzen?

Enorm bedankt!

edit:
Ik ben vergeten excel in de topic titel te vermelden. 8)7 Welke moderator wil dit voor mij doen? Bedankt

[ Voor 12% gewijzigd door DriesA op 07-07-2006 14:47 ]

I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Een topic over een vergelijkbaarprobleem is nog niet zo oud dat je het niet gevonden zou hebben als je even had gekeken. Dicht dus

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.