Met andere TV op dezelfde aansluiting geprobeerd om te kijken of het aan de kabel(maatschappij) ligt? Kassabon bewaard?Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:23:
Heb ook de Otic al een paar maanden en naar volle tevredenheid. Laatste echter zette ik de tv aan en kreeg ik een blauw scherm met de mededeling no signal. Na de tv kabel erin en eruit te hebben gedaan bleef het hetzelfde. Daarna heb ik de stroom stekker eruit getrokken en weer aangesloten. Hierop deed de tv het weer. Vanmorgen echter hetzelfde euvel. En deze keer bleef hij aangeven geen signaal te kunnen ontvangenOok de tweede tuner geeft blanco. Weet iemand misschien wat er aan de hand zou kunnen zijn? Voor de rest doet hij het gewoon dus VGA etc.
Zolang er geen aggressieve middelen inzitten (alcohol, etc.) zou het veilig moeten zijn, vooral al wordt er geclaimd dat elk LCD scherm met de cleaner schoon te maken is. Al zijn het voorbevochte doekjes, pas dan op dat ze niet uitgedroogd zijn.Barfman schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:11:
Ik heb een vraagje, kan je het scherm gewoon schoonmaken met LCD cleaner, er hebben een paar vliegen wat keutels achter gelaten hehehe
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!