Casemods laten bijna altijd de binnenkant van je kast zien, maar eigelijk nooit de binnenkant van de voeding, dus ik dacht: Zou het wat zijn om de voeding over te zetten in een plexi doos?
Ik heb mijn voeding al eens open gehad (alleen de behuizing eraf halen) jaja ik weet dat mn garantie is verlopen, maar die had ik toch al niet meer na 5 jaar
, en ik vond dat de binnenkant van de voeding er ook best wel interessant uit zag. (Let wel: Ik had alle stekkers uit mn computer gehaald, condensatoren leeg laten lopen (power knop indrukken) en mezelf ontaard
)
Nu zijn mijn vragen:
- Zou het verstandig zijn om mn (5 jaar oude) voeding over te zetten naar een plexi doos?
- Heeft iemand al ervaringen met het "knoeien" aan voedingen?
- Zou die doos niet te warm worden zodat het plexi gaat smelten? Ik zou er dan wel een (STILLE!) 120mm fan in willen zetten.
Ik heb mijn voeding al eens open gehad (alleen de behuizing eraf halen) jaja ik weet dat mn garantie is verlopen, maar die had ik toch al niet meer na 5 jaar
Nu zijn mijn vragen:
- Zou het verstandig zijn om mn (5 jaar oude) voeding over te zetten naar een plexi doos?
- Heeft iemand al ervaringen met het "knoeien" aan voedingen?
- Zou die doos niet te warm worden zodat het plexi gaat smelten? Ik zou er dan wel een (STILLE!) 120mm fan in willen zetten.