Toon posts:

Beschadigd word document

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede tweakers,
Ik zit met een groot probleem. Ik ben bezig in word en mijn document is beschadigd geraakt. Nu kan ik het document onder geen mogelijkheid meer openen zonder dat word vastloopt. Nu weet ik dat er op het internet een aantal programmas circuleren waarmee documenten te herstellen zijn. Is er iemand die een gratis programma weet of mij kan helpen. (het document kan ik evt sturen)

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

mvg,
Kai

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

welke versie van word draai je ?

if 2003 then > word starten > openen > browse naar je file > klik aan > openen en herstellen kiezen (met het driehoekje kun je meer opties krijgen).

[ Voor 79% gewijzigd door Herby op 07-07-2006 13:46 ]

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-07 22:52

Garyu

WW

Gewoon openen met Openoffice.org of met AbiWord (http://www.abisource.com/), die kunnen Word-documenten beter fixen dan Word zelf. Zelf al meerdere malen ondervonden.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 11:52
HerbyNL schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 13:44:
welke versie van word draai je ?

if 2003 then > word starten > openen > browse naar je file > klik aan > openen en herstellen kiezen (met het driehoekje kun je meer opties krijgen).
ter aanvulling:

Afbeeldingslocatie: http://img223.imageshack.us/img223/3922/openenenherstellen6mh.th.png

?

[ Voor 50% gewijzigd door Pakjebakmeel op 07-07-2006 13:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt mensen bedankt voor jullie hulp. Openoffice heeft het probleem opgelost!

groeten en om slotjes roepen hoeft echt niet

[ Voor 24% gewijzigd door Lustucru op 07-07-2006 14:47 ]

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-07 22:52

Garyu

WW

Dit heb ik ook vaker geprobeerd, maar heeft nog nooit (maar dan ook echt nog nooit) een beschadigd document van mij kunnen redden :/. Terwijl OOo en Abiword gewoon zonder problemen het docje konden openen.. O+

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Garyu schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 14:09:
[...]

Dit heb ik ook vaker geprobeerd, maar heeft nog nooit (maar dan ook echt nog nooit) een beschadigd document van mij kunnen redden :/. Terwijl OOo en Abiword gewoon zonder problemen het docje konden openen.. O+
Werkte vorige week bij mij wel 8)

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Verwijderd

Garyu schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 14:09:Dit heb ik ook vaker geprobeerd, maar heeft nog nooit (maar dan ook echt nog nooit) een beschadigd document van mij kunnen redden :/. Terwijl OOo en Abiword gewoon zonder problemen het docje konden openen.. O+
"openen & herstellen" is microsoftspeak voor "negeer de structuur van het document en lees enkel de tekstgedeeltes in". niet vergeten van nadien terug te zetten naar gewoon openen, want anders zullen ook goede documenten op die manier geopend worden.
Pagina: 1